Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جاوید بازیکن تیم مس سونگون در کنفرانس خبری پیش از جام باشگاه‌های آسیا گفت: سطح کیفیت فوتسال در ایران از سایر کشورهای آسیا بالاتر است و کشورهایی همچون تایلند و ژاپن هم تلاش خوبی برای بهبود کیفیت فوتسال در کشورهایشان انجام می‌دهند. جام باشگاه‌های جهان فرصت خوبی برای تیم های ایرانی و بازیکنانشان است تا در یک تورنمنت کاملا حرفه‌ای با تیم های خوب برزیلی و اسپانیایی به رقابت بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن ملی پوش مس یادآور شد: این رقابت ها به دلیل برگزاری منظم آن از اعتبار بالایی برخوردار است و کشور تایلند نیز میزبانی خوبی برای این مسابقات انجام داده است.

جاوید با اشاره به رنکینگ جهانی فوتسال گفت: ایران پس از برزیل و اسپانیا در رده سوم رنکینگ جهانی قرار دارد و سه تیم خوب مگنوس، ال‌پوزو و مس سونگون در یک گروه در این جام رقابت خواهند کرد. مس یکی از بهترین باشگاه‌های آسیاست و به نظرم زیباترین دیدارهای این مسابقات در گروه C خواهد بود.

کد خبر 4701421 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی جاوید تیم فوتسال مس سونگون فوتسال جام باشگاه های جهان تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس مسابقات قهرمانی جهان آندره استراماچونی کشتی فرنگی گابریل کالدرون تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کشتی آزاد تیم فوتبال پارس جنوبی جم فوتسال جام باشگاه های آسیا کشتی تیم فوتسال مس سونگون فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۳۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟

زی‌سان: تیم ملی فوتسال ایران در ادامه رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال که در تایلند برگزار می‌شود فردا یکشنبه ۷ اردیبهشت در مرحله نیمه‌نهایی و در ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت ایران به مصاف ازبکستان می‌رود. 

به گزارش زی‌سان، تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال توانست تیم ملی قرقیزستان را با نتیجه ۶ بر ۱ شکست دهد و به نیمه نهایی صعود کند. 

ایران با پیروزی برابر قرقیزستان جواز حضور در جام جهانی فوتسال را نیز به دست آورد. گفتنیست که در دوره گذشته ژاپن قهرمان این رقابت‌ها شده بود، اما در مسابقات امسال با شگفتی تمام از گروه خود حذف شد و نتوانست به دور بعد صعود کند. قرقیزستان به همراه تاجیکستان در گروهی که ژاپن و کره‌جنوبی حضور داشتند توانستند جواز حضور به دور بعد رقابت‌ها را به دست آورند. 

بازی بعدی مرحله نیمه‌نهایی بین دو تیم تایلند و تاجیکستان در تاریخ یکشنبه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار می‌شود و برنده این بازی در فینال با برنده بازی ایران و ازبکستان رقابت خواهد کرد. با توجه به حذف ژاپن ایران اکنون مهمترین کاندیدای قهرمانی جام ملت‌های فوتسال به شمار می‌رود.

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تراز تجاری ایران با آفریقا باید علاوه بر مثبت بودن پایدار باشد
  • آفریقا فرصت‌های زیادی برای صنعتگران و تجار ایرانی دارد
  • تجارت ایران با کشور‌های آفریقایی دوبرابر می‌شود/ فردا ۸ اردیبهشت زمان افتتاح بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره | مزیت ویژه‌ای که سریلانکا برای ایران دارد
  • خلاصه بازی فوتسال ایران ۶ - ۱ قرقیزستان؛ ایران به جام جهانی فوتسال رفت + ویدئو
  • واکنش غیرمنتظره حسن یزدانی به حذف تیلور | اعتبار کشتی در المپیک کم شد
  • ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر معرفی می‌شود