Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@14:08:31 GMT

مریم سعادت: خود را لایق تقدیر نمی‌دانم

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۱۶۸۳

مریم سعادت: خود را لایق تقدیر نمی‌دانم

آیین تجلیل از «مریم سعادت» و «مهین جواهریان» در حاشیه برگزاری سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با حضور هنرمندان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «حامد جعفری» در آیین تجلیل از مریم سعادت و مهین جواهریان درباره ویژگی‌های مریم سعادت و مهین جواهریان اظهار داشت: درباره مهین جواهریان صحبت کردن بسیار سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تهیه کننده فیلم انیمیشین فیل‌شاه افزود: ساخت انیمیشن کار بسیار دشوار و پیچیده‌ای است و ساعت‌ها و روزها زمان‌بر است و جواهریان مسیری را انتخاب کرد که بسیار مهم بود. مسیری که جواهریان طی کرد بسیار درست بود و نقشه راهی برای دیگران در زمینه ساخت فیلم است. انتخاب مخاطب درست برای ساخت فیلم‌ها از ویژگی‌های جواهریان است و کارهای وی پر از نشاط و سرگرمی است و مهم‌ترین اتفاق زندگی ما در هنر نگاه ویژه به تولیداتی همچون تولیدات جواهریان است.

 

در ادامه «علیرضا تابش» گفت: سینمای ایران بزرگان بسیاری را در خود جای داده است و پیشکسوتان زحمت کشی دارد و از این که فرصتی برای جوان‌تر‌ها پیش آمد تا این بزرگان را بشناسند بسیار خوشحال هستیم.

 

دبیر سی و دومین جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان ادامه داد: آثار مریم سعادت و مهین جواهریان دارای نشانه های هویتی این عزیزان است و عشق آنها را به سرزمینمان ارج می نهیم. سعادت و جواهریان زندگی خود را وقف سینمای کودک و نوجوان کردند و هر دو این عزیزان عشق به ایران دارند.

 

وی بیان کرد: سعادت زحمات بسیاری درعرصه سینمای کودک و عروسک گردانی کشیده است و آثار جواهریان نیز به جشنواره های بین المللی راه یافته است. آثار سعادت و جواهریان رنگ وبوی ایران را دارد و مخاطبان این دو عزیز به خوبی انتخاب شدند. امیدوارم یاد و خاطره شما به خوبی به نسل جوان منتقل شود.

 

«سید جواد هاشمی» گفت: امیدوارم چنین برنامه هایی ادامه دار شوند، برگزاری چنین مراسم هایی یاد و خاطره گذشتگان سینمارا زنده می کند. نام سعادت هرگز با جسمش دفن نخواهد شد من شاگرد دور این انسان بزرگ هستم.

 

کارگردان فیلم تورنا2 همچنین با اشاره به این نکته که سعادت به گردن نسل بزرگی از بچه‌های دیروز و مردان و زنان امروز حق دارد، گفت: امیدوارم به خوبی مریم سعادت شناخته شود.

 

در ادامه مریم سعادت به روی صحنه حاضر شد و خطاب به حضار اظهار داشت: من هنوز خود را لایق تقدیر نمی بینم و این مراسم به منظور خسته نباشید از فعالیت های 40 سال اخیر ما است.

 

سپس مهین جواهریان: برگزاری جشنواره در این شرایط سخت کشور امری بسیار ارزشمند است و من از بانیان برگزاری این جشنواره تقدیر می کنم. برای بچه های این سرزمین همه تلاش خود را کرده ایم و امیدواریم در آینده نیز آنها را خوشحال کنیم، امروز روز بسیار خوبی بود.

 

وی باتوجه به این که فیلم هایش در مناطق محروم و سیل زده نسان داده شد افزود: این امر بسیار برایم دل پذیر بود و در گذشته هم آثار من برای کودکان معلول به نمایش در آمد و آنها را خوشحال کرد. این بزرگترین هدیه زندگی به من است.

 

در انتهای این مراسم از سوی دبیر جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان از مریم سعادت و مهین جواهریان به پاس زحمات چندین ساله در عرصه هنر و فلیم‌های کودک و نوجوان تقدیر به عمل آمد.

پایان پیام/557

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد روز جهانی مسجد عید غدیر هفته دولت شیراز شبستان یزد روز جهانی مساجد مراسم عمامه گذاری مساجد غدیر سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان مهین جواهریان حامد جعفری مریم سعادت سید جواد هاشمی علیرضا تابش جشنواره فیلم کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۱۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاوران رئیس فدراسیون والیبال معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، در راستای سیاست کلان و جدید فدراسیون مبنی بر چابک‌سازی تشکیلات اداری همراه با تخصص‌گرایی و استفاده از افراد مختصص با توجه به حوزه اختیارات و وظایف تعیین شده و به منظور بالا بردن راندمان فعالیت‌ها، سید میلاد تقوی رییس فدراسیون والیبال طی احکامی جداگانه امیر طلوع‌کیان، مرتضی افجه‌ای، مریم حسابی و حرمت اصغری را به سمت مشاوران اجرایی خود منصوب کرد.

بر این اساس امیر طلوع‌کیان به عنوان مشاور مسابقات و مقررات بین‌المللی فدراسیون والیبال، مرتضی افجه‌ای به عنوان مشاور فن‌آوری و اطلاعات فدراسیون والیبال، مریم حسابی به عنوان مشاور روابط بین‌الملل رئیس فدراسیون والیبال و دکتر حرمت اصغری به عنوان مشاور امور مدیریت منابع انسانی فدراسیون والیبال منصوب شدند.

کد خبر 6092250 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه
  • دانشگاه‌ها برای احیای سنت‌های محلی گام بردارند
  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • مشاوران رئیس فدراسیون والیبال معرفی شدند
  • عکس| استوری غم انگیز حامد بهداد برای یک دختر
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال دختران ایران برابر قرقیزستان
  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده