Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@00:37:44 GMT

کلاهبردار ۳۰ میلیارد ریالی در ساوجبلاغ دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۴۷۰۵

کلاهبردار ۳۰ میلیارد ریالی در ساوجبلاغ دستگیر شد

سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز روز یکشنبه به ایرنا گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری  به پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ مبنی بر اینکه فردی با ادعای داشتن تجربه در امر ساخت و سازهای ساختمانی مبلغ ۳۰ میلیارد ریال از یکی از شهروندان دریافت کرده و متواری شده است، پیگیری موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ساوجبلاغ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی تحقیقات اولیه کارآگاهان مشخص شد متهم پس از آشنایی با فرد مالباخته، خود را پیمانکار و مجری ساخت و ساز پروژه های ساختمانی معرفی کرده و با شیوه متقلبانه ای به منظور انجام پروژه از مالباخته مبلغی را دریافت کرده است.

 این فرد کلاهبردار در ارتباط اولیه با چرب زبانی و استفاده از خودروهای گران قیمت اعتماد مالباخته را جلب کرد و سپس  با تنظیم قرارداد صوری برای انجام اسکلت بندی پروژه مبلغ ۳۰ میلیارد ریال از او دریافت می کند.

متهم پس از  دریافت وجه ارتباط خود با وی را قطع و متواری شده که با  تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات پلیسی ماموران، مخفیگاه وی در تهران  شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

متهم در ابتدا منکر هرگونه کلاهبرداری بود اما در مواجهه با مدارک و مستندات، به ناچار لب به اعتراف گشوده و به کلاهبرداری ۳۰ میلیارد ریال از مالباخته با همدستی ۳ نفر دیگر اعتراف کرده  که همدست های نامبرده را نیز شناسایی کرده  و در کمتر از یک شبانه روز دستگیر شد.

سردار محمدیان  به شهروندان توصیه کرد: از اعتماد بی مورد به افراد ناشناس که با روش های متقلبانه خود را مجری پروژه های ساختمانی معرفی می کنند پرهیز کرده ودر مواجهه با چنین افرادی از طریق مراجع ذی صلاح تحقیق به عمل آورند.

۲۰۹۸/ ۶۱۵۵

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر پلیس آگاهی ساخت و ساز شبانه روزی فرمانده انتظامی استان قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۴۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار سعید مطهری‌زاده از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که مدت ۷ سال تحت تعقیب بود، خبر داد و اظهار داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: کارچاق کن سابقه دار گرگان دستگیر شد

وی افزود: ماموران در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کرده و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی، خاطرنشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی است و به مدت ۷ سال متواری شده بود و به همین جهت از سوی پلیس بین‌الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

مطهری‌زاده در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228945 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل
  • شگرد عجیب یک کلاهبردار برای خرید سکه و طلا
  • ۲ کلاهبردار در دیواندره دستگیر شدند
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی