Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سید حمزه موسوی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: میزان وام پرداختی به این تعداد واحد مسکونی خسارت دیده ناشی از سیل امسال رقمی افزون بر ۲۴۳ میلیارد ریال بوده است.

پرداخت تسهیلات بانک مسکن به سیل زدگان در سه قالب شامل تسهیلات مشارکت مدنی برای بازسازی واحدهای آسیب دیده شهری و روستایی، تسهیلات جعاله برای تعمیر واحدهای مسکونی آسیب دیده و تسهیلات مرابحه برای تامین لوازم خانگی و کمک هزینه های معیشتی پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیل فروردین امسال بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال به زیرساخت های مختلف در این استان خسارت وارد کرد.

معاون شعب بانک مسکن کهگیلویه وبویراحمد همچنین تاکید کرد: این بانک ظرف یک سال گذشته تاکنون به بیش از ۶ هزار خانوار این استان تسهیلات مسکن در قالب های مختلف پرداخت کرده است.

وی رقم پرداختی وام مسکن به این تعداد خانوار را در این مدت افزون بر یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

موسوی تصریح کرد: کل تسهیلات پرداختی بانک مسکن کهگیلویه وبویراحمد از محل ها و در قالب های مختلف ظرف یک سال گذشته از (هفته دولت سال ۹۷ تا هفته دولت امسال) بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بوده است.

وی میزان پرداخت تسهیلات بانک مسکن این استان در حوزه مسکن روستایی را ظرف یک سال گذشته حدود ۲۲۶ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این میزان وام به ۸۳۹ واحد مسکونی روستایی پرداخت شده است.

وی گفت: این بانک همچنین از هفته دولت پارسال تا هفته دولت امسال نیز بیش از ۹۵ میلیارد ریال در قالب وام بافت فرسوده به متقاضیان واجد شرایط در سطح استان پرداخت کرده است.

۳۰۱۶/۶۱۱۰

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر سیل شهری و روستایی کهگیلویه و بویراحمد مسکن وام قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۴۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما کهگیلویه و بویراحمد، علیرضا نیک روز در جلسه ستاد مدیریت بحران به بارش های اخیر اشاره کرد و گفت: در پی بارش های اخیر خسارت هایی به بخش صیفی جات شهرستان های گچساران و باشت وارد شد. وی همچنین به قطع چند ساعته برق در بخش مرکزی شهرستان گچساران اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه بخشی از این مشکل رفع شده و مابقی نیز توسط اداره برق در حال رفع شدن است. نیک روز گفت: در این بارشها جاده پاتاوه به دهدشت به علت ریزش سنگ مسدود شده بود که به سرعت توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بازگشایی شد. وی گفت: بخشی از جاده های روستایی شهرستان کهگیلویه نیز به علت خاکی بودن مسدود شده و تردد به سختی انجام می شود. 

دیگر خبرها

  • گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • نوسازی ۴۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در قالب نوسازی بافت‌های فرسوده تا پایان سال
  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!