Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@18:09:01 GMT

سرایان پیشتار در اجرای مصوبات سفر استاندار است

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۵۰۹۸

سرایان پیشتار در اجرای مصوبات سفر استاندار است

سید کمال الدین میرجعفریان روز یکشنبه در آیین عملیات گازرسانی به ۷ واحد صنعتی و تولیدی سرایان افزود: اقدامات فرماندار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی سرایان در خصوص پیگیری و اجرای مصوبات سفر استاندار قابل تقدیر است.

وی اظهار داشت: استاندار خراسان جنوبی در قالب سفرهای شهرستانی از تمام نقاط محروم استان بازدید داشته و نیازمندی‌های مناطق احصاء شده که در قالب مصوبات سفر این نیازمندها پیگیری و اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرجعفریان بیان کرد: سرایان در زمینه گازرسانی پیشتاز است و تاکنون ۹۱ درصد جمعیت این شهرستان از نعمت گاز برخوردار هستند و گازرسانی به تعداد دیگری از روستاها در دستور کار قرار دارد.

وی عنوان کرد: در چند سال اخیر روند گازرسانی به روستاهای خراسان جنوبی شتاب گرفته که امید است به زودی جشن پایان گازرسانی به روستاها را بگیریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی، یکی از مشکلات واحدهای تولیدی را تامین انرژی واحدها دانست و گفت: نعمت گاز یکی از بهترین، پاک‌ترین و با صرفه‌ترین انرژی‌ها است که با مدیریت خوب شرکت گاز استان، گازرسانی به واحدهای تولیدی استان به خوبی هدف‌گذاری شده است.

میرجعفریان اظهار داشت: اکنون کشور ما در شرایطی قرار دارد که دشمنان ما که بوی از انسانیت و اخلاقیت ندارند، تمام توان خود را بکار بسته‌اند تا مردم و نظام جمهوری اسلامی ما را تحت فشار قرار دهند.

وی عنوان کرد: با لطف خداوند متعال و اقتداری که روز به روز برای نظام جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین المللی نمود پیدا می‌کند و قطع یقین با تلاش گسترده‌ای که دولتمردان انجام دادند و می‌دهند، نقشه‌های دشمنان نقش بر آب خواهد شد.

میرجعفریان گفت: علیرغم تمام محدودیت‌هایی که دشمنان ایجاد کردند در نقاط مختلف ایران اسلامی شاهد به بار نشستن تعداد زیادی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی هستیم.

وی افزود: اگر چه تحریم‌ها زحمات و فشارهای زیادی برای مردم و مسئولان ایجاد کرده اما به لطف خداوند تهدیدها دشمنان را به فرصت تبدیل خواهیم کرد تا دشمنان همانند گذشته مایوس شوند.

یک هزار و ۱۹ طرح عمرانی و زیربنایی در استان خراسان جنوبی با اعتبار هشت هزار و ۵۶۵ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود که از این تعداد ۹۸۰ طرح با اعتبار چهار هزار و ۹۸۵ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

همچنین عملیات اجرایی ۳۹ طرح با پیش بینی اعتبار سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در این استان مرزی آغاز می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی در نخستین روز هفته دولت برای افتتاح طرح‌های هفته دولت به شهرستان درمیان سفر کرد.

خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد.

شهر سرایان مرکز این شهرستان در ۱۶۰ کیلومتری بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.

۷۵۵۶* ۶۰۵۴

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر انرژی ایران اسلامی دستگاه های اجرایی نظام جمهوری اسلامی نظام جمهوری اسلامی ایران قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۵۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: فعالیت‌های عمرانی در سطح روستاهای استان با بیش از هزار میلیارد تومان در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمدجواد ابوالحسینی در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر و روستاهای مهریز به نقش شوراها اشاره کرد و اظهار کرد: شوراهای روستاها نقش مهم و مؤثری در فعالیت عمرانی و امنیت اجتماعی روستاها دارند.

وی افزود: اعتبار روستاهای استان در سال گذشته از محل اعتبارات ارزش افزوده و سایر اعتبارات حداکثر ۴۰۰ میلیون تومان بود، اما هم اکنون شاهد فعالیت‌های عمرانی در سطح روستاها با بیش از هزار میلیارد تومان هستیم.

معاون استاندار تأکید کرد که همه این اقدامات و فعالیت‌های عمرانی مرهون تلاش اعضای شوراها و جلب مشارکت آنهاست.

وی در پایان ادامه داد: همکاری و مشارکت مردم با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی و تعامل مناسب با دستگاه‌های اجرایی، مهمترین عامل در راستای تسریع در اجرا و بهره برداری از طرح‌ها و توسعه مناطق روستایی است.

کد خبر 750186

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه گاز در فارس
  • هیچ یک از قطعات راه آهن استان نباید معطل بماند
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • اجرای موفقیت‌آمیز آزمون نمونه‌های طرح پیش بسته‌بندی در خراسان جنوبی
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می شود
  • نجات دختر ۱۴ ساله روستای چرمه سرایان با تلاش امدادگران
  • تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور
  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی
  • اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد