Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@05:32:47 GMT

۵۲ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی اردبیل ثبت شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۵۳۳۱

۵۲ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی اردبیل ثبت شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، علی رحمتی در بازدید از محور مشکین شهر اردبیل با بیان اینکه این میزان تردد توسط ۶۴ سامانه تردد شماری در ۵ ماه گذشته به ثبت رسیده افزود:این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۴۷ میلیون و۸۹۶ هزار تردد بود۲/ ۹درصد افزایش نشان می دهد.

عضو شورای اداری استان اردبیل با اشاره به اینکه بیشترین تردد با ۵ میلیون و ۲۹۷ هزار مورد در محور اردبیل – آستارا و بالعکس و اردبیل سه راهی سرعین با ۴ میلیون و ۶۱۴ هزار مورد به ثبت رسیده گفت:در تعطیلات اعیاد قربان تا غدیر از بازه زمانی ۱۸ الی ۳۱ مرداد ۶ میلیون و ۳۴۹ هزار تردد در استان ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هوشمندسازی جاده های استان را از جمله برنامه های مهم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل دانست و تصریح کرد:علاوه بر ۶۴ سامانه تردد شماری ۴۰ دوربین نظارت تصویری،۲۷ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و ۲ سامانه توزین حین حرکت نیز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل فعال است.

رحمتی تصریح کرد:در ۵ ماه گذشته ۳ میلیون و ۱۵۱ هزار تردد سرعت غیرمجاز نیز توسط سامانه های ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت به ثبت رسیده که امیدواریم مردم عزیز و مسافران گرامی با رعایت کامل قوانین و سرعت مطمئنه سفری ایمن داشته باشند.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان اردبیل جاده های استان دوربین محورهای مواصلاتی محورهای مواصلاتی استان قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۵۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی برخی از محور‌های مواصلاتی استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: هم اکنون صبح امروز ۱۲ اردیبهشت آزادراه اصفهان – ذوب آهن، اصفهان – شهرضا و آزادراه نطنز – کاشان بر اثر بارش باران لغزنده است.
مریم تاکی با اشاره به پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر فعالیت سامانه بارشی تا فردا در استان و صدور هشدار نارنجی به رانندگان توصیه کرد: از تردد‌های غیر ضروری به ویژه در مناطق کوهستانی خودداری کنند و قبل از حرکت با سامانه‌ی ۱۴۱ تماس گرفته و از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

دیگر خبرها

  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • ترددهای جاده‌ای بین استانی ۱۱درصد افزایش یافت
  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • محورهای کرمانشاه لغزنده است
  • محدودیت های ترافیکی ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت در محورهای مواصلاتی کشور
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • لغزندگی برخی از محور‌های مواصلاتی استان
  • تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران