Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسوولان بهتر است قبل از کلنگ زنی یک پروژه در حساب سرانگشتی ببینند برای انجام این پروژه اعتباری در نظر گرفته شده است یا فقط برای پر کردن رزومه کاری خود و گزارش صوری به افراد بالادست اقدام به کلنگ زنی می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  کُردتودی، کلنگ زنی ها و افتتاح هایی دیمی پروژه های فاقد منابع مالی از مهمترین برنامه مسوولان در شهرستان بیجار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در گزارش ها، یادداشت ها و مصاحبه هایی که حساب آنها دستمان نیست، از پروژه هایی که در شهرستان بیجار با حضور مقامات کشوری و استانی کلنگ زنی شده و به سرانجام نرسیده بسیار نوشته ایم.پروژه هایی که اگر یک سوم آنها هم به مرحله آغاز بکار و تولید می رسید در رشد و توسعه اقتصادی شهرستان بیجار نقش مهمی ایفاء می کرد.

 

بیکاری زخم چرکینی در شهرستان بیجار است که برای التیام آن کلنگ های فراوانی بر زمین زده شد اما هیچکدام آنها به سرانجام نرسید و این زخم روز به روز عمیق تر و چرکین تر شد و موجب بروز مشکلات فراوانی در این شهرستان با قدمت هفت هزار ساله گردید.

 

شهرستان بیجار مانند شهرهای دیگر کشور از معضل بیکاری و به تبع آن مهاجرت رنج می برد و هر از چند گاهی با هیاهوی مسوولان که صدای خود را در بوق و کرنا کرده که بیجار صاحب کارخانه و مراکز تولیدی می شود گوش فلک را کر کرده و بارقه ای از امید در دل مردم به ویژه جوانان تحصلیکرده این دیار جرقه می زند.

 

در این گزارش می خواهیم گلایه ی مردم روستای خانداقلی را به گوش مسوولان برسانیم ، مسوولانی که فقط عادت دارند طی یک مراسم پر زرق و برق یک کلنگ که با روبان قرمز تزیین شده بر زمین بکوبند و بروند و برای یک بار هم شده پشت سرشان را نگاه نکنند.

 

 

توسعه فضاهای ورزشی امری بسیار مهم و حائز اهمیت برای جوانان و نوجوانان روستایی است که با رفع این معضل بسیاری از مشکلات به ‌ویژه موضوع اوقات فراغت از بین خواهد رفت.

 

به طور قطع با ایجاد فضای لازم برای حضور ورزشکاران روستایی درعرصه ورزش که می تواند در کنار مبحث ارتقاء سطح سلامت و افزایش نشاط و شادابی بین اقشار مختلف جامعه روستایی، زمینه های تقویت هر چه بیشتر ورزش و حضور استعدادهای فراوانی را که در مناطق روستایی زندگی می کنند و از هیچگونه امکانات ورزشی لازم برخوردار نیستند را فراهم نمود.

 

سال قبل در تاریخ 25 مرداد ماه با حضور نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار و جمعی از مسوولان شهرستان کلنگ احداث سالن ورزشی روستای خانداقلی بر زمین زده شده و در همان مراسم قول داده شد این پروژه در مرداد ماه سال 98 به بهره برداری برسد .اما بعد از گذشت یکسال هنوز هیچ اقدامی جهت شروع پروژه صورت نگرفته و همین امر موجب نارضایتی اهالی روستا به ویژه جوانان شده است.

 

یکی از جوانان روستای خانداقلی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: یکی از اساسی ترین مشکل در روستاهای شهرستان بیجار نبود امکانات ورزشی، فرهنگی و هنری برای پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان است .

 

وی با بیان اینکه سال گذشته کلنگ زنی احداث سالن ورزشی در روستا موجی از خوشحالی را در میان جوانان و نوجوانان روستا فراهم کرد ، افزود: متاسفانه مسوولان بعد از کلنگ زنی برای یکبار هم نیامدن که ببینند این سالن ورزشی قرار است در کدام نقطه روستا احداث شود.

 

 

 

یکی دیگر از جوانان این روستا با اظهار گلایه از عدم توجه مسوولان به جوانان روستا ، گفت: مسوولان بهتر است قبل از کلنگ زنی یک پروژه در حساب سرانگشتی ببینند برای انجام این پروژه اعتباری در نظر گرفته شده است یا فقط برای پر کردن رزومه کاری خود و گزارش صوری به افراد بالادست اقدام به کلنگ زنی می کنند.

 

این کلنگ زنی های بی سرانجام به همینجا ختم نمی شود و در دوره های مختلف با حضور مسوولان استانی شاهد کلنگ زنی هایی بودیم که بعد از گذشت چند سال تا کنون به سرانجام نرسیده است.

 

کلنگ زنی سالن ورزشی شهرک پردیس، کلنگ زنی فاضلاب تخت ، کلنگ زنی 40 واحد مسکونی در روستای قراکند از دیگر کلنگ زنی های است که تا کنون به سرانجام نرسیده .

 

کلنگ زنی هتل ورزشی دامنه نسار با حضو استاندار از دیگر کلنگ زنی های بی نتیجه در شهرستان بیجار است که به دلیل نبود اعتبار تا کنون بلاتکلیف مانده است.

 

در ایام هفته بسیج سال 97 علی اکبر ورمقانی فرماندار بیجار طی سخنانی در مسجد حضرت محمد(ص) از کلنگ زنی بزرگترین پروژه سرمایه گذاری استان کردستان به نام پتروشیمی با اعتبار یک میلیارد و دویست میلیون تومان خبر داد، اما بعد از گذشت چند ماه فقط به نصب یک تابلو در یکی از روستاهای نزدیک بیجار بسنده شده و دیگری خبری از احداث آن نیست.

 

 

داستان کلنگ زنی ها در شهرستان بیجار به همین تعداد بسنده نمی شود و بعد از گذشت یکسال و چند ماه  کلنگ زنی کارخانه تولید آهن اسفنجی در شهرستان بیجار موجب بروز حاشیه های شده که نیازمند تدبیر ویژه از سوی مسولان است.

 

 

هر چند ما خبرنگاران این اجازه را به خودمان نمی دهیم در کار مسئولان دخالت کنیم ، زیرا نهایت این پیشنهادها یا به شکایت ختم می شود یا تذکر که چرا چنین مباحثی مطرح شده است.

 

در پایان گزارش با تمام ناملایماتی که در این شهرستان دیده ایم برای خوشحال کردن مردم مظلوم و رنج کشیده شهرستان بیجار که سالهاست اسیر وعده های سرخرمن مسوولان برای کسب آراء و رسیدن به مقاصد شده اند پیشنهاد داریم به جای تخریب زمین های شهرستان و استفاده بهینه از ظرفیت ها هر چه سریعتر اقدام به احداث کارخانه کلنگ زنی نمایند تا برای پروژه هایی که توسط مسوولان می خواهند بر زمین بزنند معطل نماند.

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۵۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران گفت: عملیات باز سازی این ساختمان، به عنوان خانه‌ای برای شهروندان و با نام برگزیده"خانه شهر" تعریف شد.

هادی حق‌بین افزود:این طرح در دو مرحله احداث ساختمان خانه شهر و ارتقاء کیفی میدان امام خمینی تعریف شده که در مرحله نخست احداث ساختمان خانه شهر در دست اقدام است.

وی گفت:این طرح در زمینی به مساحت ۴۹۰۰ متر در ۴ طبقه در حال ساخت است.

آقای حق‌بین افزود:کارکرد کلی این ساختمان، فرهنگی و متشکل از یک سالن چند منظوره به ظرفیت ۳۸۰ نفر، موزه، فضا‌های نمایشگاهی و عرضه محصولات فرهنگی، بام سبز و سالن رسانه و تشریفات برای رخداد‌های مهم دیپلماتیک شهر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کلنگ احداث درمانگاه تخصصی در مهرگان به زمین خواهد خورد
  • بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال + تصاویر
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • کلنگ زنی احداث پست قرنطینه دامپزشکی در خانمیرزا
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن