Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا زارعی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای پیشگیری از سیل در استان بوشهر دو میلیارد تومان اعتبار ابلاغ شده است که طرح‌هایی در روستاهای استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سهمیه قیر رایگان استان بوشهر در سال گذشته پنج میلیارد تومان بود افزود: با تلاش صورت گرفته این مبلغ هفت برابر شد و به ۳۵ میلیارد تومان رسید که با همکاری دهیاری‌ها این مبلغ را به ۷۰ میلیارد تومان رساندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بنیاد مسکن استان بوشهر با اشاره به اجرای ۲۳۰ کیلومتر آسفالت معابر در روستاهای استان خاطرنشان کرد: این میزان آسفالت در یک سال بی‌نظیر بوده و به اندازه ۱۰ سال کار انجام شده است.

وی از اجرای ۳۰۰ بوستان در سطح روستاهای استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: بیش از ۱۶۰ چمن مصنوعی در روستاهای استان بوشهر احداث شده است و علاوه بر این طرح‌های متعددی نظیر کانال‌سازی، سیل‌بند، ساخت پل و . . . در روستاها انجام شده است.

زارعی کار شاخص سال گذشته در روستاهای استان را آسفالت معابر عنوان کرد و ادامه داد: مشارکت مردم در حوزه روستایی بی‌نظیر بوده است.

کد خبر 4701432

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر بنیاد مسکن بوشهر هفته دولت بوشهر قزوین شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف اربعین حسینی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۳۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از تکمیل عملیات ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن تا یک ماه آینده خبر داد.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات عمرانی پروژه زمین ورزشی روباز (چمن مصنوعی) درخشان که زمستان ۱۴۰۲ آغاز شده بود، به اتمام رسید.

وی افزود: با اتمام عملیات عمرانی پروژه شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن، مراحل نصب چمن مصنوعی آغاز می‌شود و تا و در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اعتبار عمرانی این پروژه بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال است.

کد خبر 750938

دیگر خبرها

  • بوستان رازی به محیط ویژه برای نوجوانان تبدیل می شود
  • بوستان رازی، بوستانی ویژه نوجوانان می‌شود
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • فوتشال در مازندران؛ فوتبال در گل و شُل شالیزار