Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

وینچنزو مونتلا که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (شنبه) در هفته اول فصل جدید رقابت‌های سری A ایتالیا در دیداری خانگی با نتیجه 4 بر 3 مغلوب ناپولی شد، در حالی که از تصمیمات داور و کمک‌داور ویدئویی (VAR) عصبانی بود، به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: از بازیکنان، هواداران و رئیس باشگاه که انرژی زیادی به ما دادند، تشکر می‌کنم اما بابت نتیجه تأسف می‌خورم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد برخی مسائل می‌توانیم صحبت کنیم، اما دیگران نمی‌توانند درکش کنند. چرا باید زندگی‌مان را پیچیده کنیم؟

سرمربی بنفش‌پوشان فلورانس درباره بحث‌برانگیزترین صحنه بازی که مهاجم بلژیکی ناپولی به نظر با شیرجه‌ای اغراق‌آمیز توانست یک پنالتی به سود میهمان بگیرد، اظهار داشت: مرتنس شبیه‌سازی کرد. چرا پنج نفری که مسئول VAR هستند، تصاویر را نگاه نکردند؟ بهتر است که دیگر فدریکو کیه‌زا را شیرجه‌زن خطاب نکنید، چون در این بازی به اندازه کافی شیرجه‌زن داشتیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: به عملکرد بازیکنانم افتخار می‌کنم که در این بازی پرشور و شجاع بودند. جای ناامیدی دارد که شکستی که شایسته‌اش نبودیم را خوردیم، حتی در صورت کسب یک امتیاز، خیلی اوضاع تغییر نمی‌کرد اما ما عصبانی هستیم چون اشتباهی رخ داد. اینکه چنین صحنه‌هایی پنالتی است اما صحنه‌های مشابه دیگر - اشاره به خطایی که روی ریبری صورت گرفت - پنالتی نیست. متإسفم، من نمی‌توانم عصبانی نباشم.

مونتلا ادامه داد: داور گفت که خطای پنالتی روی مرتنس واضح بود اما چرا نرفت تا از طریق VAR صحنه را مرور کند؟ من به داور بی‌احترامی نکردم اما به خاطر خروج از محوطه‌ فنی به خاطر خطایی که روی ریبری صورت گرفت، کارت گرفتم. شاید می‌خواستم یک پنالتی بگیرم! وقتی VAR نباشد شما چنین اشتباهاتی را راحت‌تر می‌پذیرید. زمانی که بازی می‌کردم صحنه‌هایی بدتر از این را هم می‌پذیرفتم چون به هر حال اشتباه ممکن است، رخ دهد اما نمی‌توانم درک کنم که چرا کمک‌داور ویدئویی دخالتی در این صحنه نداشت.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: وینچنزو مونتلا سری آ فیورنتینا ناپولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۵۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟

کارشناس داوری فوتبال گفت: داور، کمک داور اول و داور چهارم خطای اورنوف روی بازیکن آلومینیوم اراک را تشخیص ندادند.

علیرضا یزدانی در مورد نحوه قضاوت امیر عرب براقی در نیمه اول مسابقه آلومینیوم وپرسپولیس اظهار کرد: مهم ترین صحنه مسابقه در نیمه اول در دقیقه ۱۱ بود که اورنوف توپ را از بازیکن آلومینیوم گرفت و آن را تبدیل به گل کرد. در این صحنه مشخص است که توپ در کنترل بازیکن آلومینیوم بود و اورنوف با دست راست بازیکن حریف را لمس و اعمال نیرو کرد و صاحب توپ شد. در این صحنه باید خطای اورنوف اعلام می‌شد.

منبع:‌خبر ورزشی

tags # پرسپولیس ، جام حذفی ایران سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • نوری: داور دو پنالتی ملوان را ندید
  • حبس هشت ساعته سایپا در اتوبوس بین شهری!
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • صحنه مشکوک سن سیروس بدون سوت پنالتی
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود