Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@02:52:23 GMT

نشست شورای فرهنگ عمومی آذربایجان‌شرقی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۶۳۶۲

نشست شورای فرهنگ عمومی آذربایجان‌شرقی برگزار شد

همزمان با هفته دولت؛ هفتاد و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان‌شرقی در دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمد محمدپور» امروز(سوم شهریور) سخنانی با اشاره به مناسبت‌های مهم شهریورماه گفت: آغاز شهریورماه با هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی . باهنر همراه است و در ادامه روز ملی صنعت چاپ، تاسوعا و عاشورای حسینی، روز ملی سینما، روز ملی شعر و ادب و در پایان ماه نیز هفته دفاع مقدس را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دبیر شورای فرهنگ عمومی، گزارش کوتاهی از جلسه کارگروه علمی – مشورتی شورا و همچنین گزارشی از تشکیل گروه تخصصی تبیین و ترویج بیانیه گام دوم انقلاب با حضور اساتید دانشگاه و صاحبنظران این حوزه و نیز پیگیری پیش‌نویس سند پیشگیری و کنترل خشونت در استان ارایه کرد.

همچنین کی نژاد، زئیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در سخنانی گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های این دانشگاه ارائه کرد و گفت: مسؤولیت نهادهای دانشگاهی و حوزوی در مسائل فرهنگی و اجتماعی مهم و اساسی است.

حجت‌الاسلام حسن شعبانی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان نیز در سخنانی بر تبیین اهمیت و جایگاه آیین‌های عزاداری و لزوم توانمندسازی مداحان تأکید کرد و افزود: بهره‌گیری از فرصت‌های این ماه برای تبیین مسائل فرهنگی و اجتماعی لازم و ضروری است.

گفتنی است، در ادامه سرهنگ هاشمی معاونت فرهنگی سپاه عاشورا گزارشی از گروه تخصصی تبیین و ترویج بیانیه گام دوم انقلاب ارایه کرد.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دولت روز جهانی مسجد عید غدیر شیراز شبستان یزد اردبیل مراسم عمامه گذاری روزنامه مساجد شورای فرهنگ عمومی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۶۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد

هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور به ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت به ریاست محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار شد.

در این‌جلسه حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از اقدامات انجام شده در هفته سلامت ارایه کرد.

همچنین محمدامین محمدی دبیر کارگروه تغذیه و سلامت خانواده در رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه نیز گزارشی در مورد اقدامات اجرایی در حوزه سفره خانواده و ارتقای سطح سلامت تغذیه در بین جوانان و اعضای خانواده و توجه به جنگ فرهنگی و تغییر سبک تغذیه سالم در جامعه ارایه کرد.

در بخش دیگری از این جلسه انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری نیز نکاتی را درباره این موضوع مطرح کرد.

در ادامه جلسه آیت‌الله علی خاتمی رئیس شورای فرهنگ عمومی زنجان نیز گزارشی از فعالیت‌های شورای فرهنگ عمومی این استان ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • در زندگی قرآنی، گمراهی راه ندارد
  • انتصاب عاطفه خادمی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد
  • تکریم مقام معلم به یک فرهنگ و خیزش عمومی تبدیل شود
  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • دانشگاهها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند