Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست نهایی برنامه تبادل دانش در حوزه مالکیت فکری بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و کره جنوبی در وزارت دادگستری برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از وزارت دادگستری، محمود حکمت نیا معاون حقوق مالکیت فکری وزیر دادگستری در جلسه ارایه گزارش نهایی تبادل دانش در حوزه مالکیت فکری بین دو کشور ایران و کره جنوبی که صبح امروز در وزارت دادگستری برگزار شد با قدردانی از تلاشهای متخصصین دو کشور در تهیه گزارش نهایی با اشاره به جایگاه مالکیت فکری در ایران و تاکید مقام معظم رهبری بر تقویت و توسعه مالکیت فکری گفت: در نقشه جامعه علمی کشور در بندهای مهمی نقش مالکیت فکری، صنعتی و ادبی در حال تجدید نظر در مجلس شورای اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اشتراکات دو کشور در استفاده از مالکیت فکری، افزود: برنامه تبادل دانش در حوزه مالکیت فکری به ما کمک خواهد کرد که راهکارهای مناسب تقویت آن را پیدا کنیم.


معاون وزیر دادگستری دستیابی به اطلاعات مشترک، ساماندهی کار تیمی مشترک و پایه گذاری یک انضباط فکری در گسترش ارتباطات فرهنگی، اخلاقی، علمی و اقتصادی بین دو کشور را مثبت ارزیابی کرد.


سفیر کره جنوبی در تهران نیز در این نشست با قدردانی از متخصصین دو کشور اظهار امیدواری کرد این پروژه آغاز همکاری های بیشتر در آینده بین دو کشور شود.


"هیان" با اشاره به تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران و شرایط بین المللی گفت: در حال حاضر شرایط بین المللی ما را تحت تاثیر قرار داده اما شک ندارم با این پروژه مسیر جدیدی از همکاری‌ها را باز می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کره جنوبی مالکیت فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۶۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک در مسیر بازگشت از شمال/ جوی آرام در دیگر جاده‌های کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره وضعیت ترافیکی راه‌های کشور پس از پایان تعطیلات ۳ روزه در کشور گفت: در طول تعطیلات اخیر شاهد افزایش حجم سفرهای برون شهری بودیم و در همین راستا نیز همکاران من در پلیس راه و پلیس راهنمایی و رانندگی در آماده‌باش کامل قرار داشتند. روند سفرهای برون شهری نیز از روز چهارشنبه آغاز شده و در حال حاضر نیز شاهد تداوم روند بازگشت که از صبح دیروز آغاز شده بود؛ هستیم. در همین راستا نیز گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور حاکی از آن است که ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور چالوس در حدفاصل ولی آباد تا هریجان و مسیر شمال به جنوب محور هراز در محدوده‌های وانا، شاهاندشت، گزنک و آب اسک نیمه سنگین است.

وی ادامه داد: در آزادراه قزوین – کرج – تهران در محدوده کمالشهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک و برخی از مقاطع محور شهریار – تهران ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است. در محدوده حکیم آباد آزادراه قم – تهران نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌ها حاکی از جوی آرام در تمامی جاده‌های کشور است.

شیرانی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتماً با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

کد خبر 6096905

دیگر خبرها

  • شطرنج ماهرانه تهران در فرایند دیپلماتیک جنگ غزه
  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی
  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • ترافیک در مسیر بازگشت از شمال/ جوی آرام در دیگر جاده‌های کشور
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی
  • مسیر تحقق واقعی مشارکت مهم ترین بخش مردمی اقتصاد در جهش تولید و صادرات کشور
  • همکاری‌ چین در زمینه‌های اقتصادی تجاری با افغانستان
  • از سرمایه گذاری پکن در افغانستان حمایت می کنیم
  • طرح ترافیک تهران عجالتا تغییری نخواهد داشت
  • طرح ترافیک تهران چه تغییراتی می‌کند؟