Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@00:31:13 GMT

مستند «آواز جغد کوچک» باز هم افتخار آفرید

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۶۹۳۵

مستند «آواز جغد کوچک» باز هم افتخار آفرید

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مستند فاخر« آواز جغد کوچک» به کارگردانی مهدی نور محمدی در صداوسیمای مرکز ایلام به سفارش سیمای استان‎ها تهیه شده و تولید آن بیش از 5 سال طول کشیده است. مهدی نور محمدی از نویسندگان و کارگردانان موفق مرکز ایلام است و  مستند دیدنی  او تاکنون عناوین مختلفی در جشنواره‌های ملی و بین ‎المللی را کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 «آواز جغد کوچک» داستان دو جغد کوچک است که در میان هیاهوی جنگل و بدور از چشم رقیبان زندگی تازه‎ای را شکل داده‎اند. با ورود آدمی‌ به داخل جنگل، زندگی جغدها و سایر حیات وحش دستخوش تغییر می‌شود. صدابرداری و نویسندگی  این مستند نیز بر عهده مهدی نورمحمدی بوده و بهزاد عبدی ساخت موسیقی‎  و صادق رضانیا صداگذاری وتدوین این فیلم را انجام داده‌اند.

پژوهشگران این اثر مهدی نورمحمدی، دکتر ابوالقاسم خالقی زاده و محمد ابراهیم صحتی ثابت، تهیه‎کنندگانش مهدی نورمحمدی و صدیقه خدایی و تصویربرداران آن محمود منصوری و حبیب الله حیدریان هستنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران جنگل سینمای مستند فرهنگ و هنر موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۶۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت

محمد حمیدی مقدم، مدیر مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی گفت: هنرمندان می‌توانند طرح‌های خود را با راهبرد‌های جدید و موضوعات مختلفی که در سامانه مطرح کردیم ارسال کنند که با توجه به وعده وزیر فرهنگ که در جشنواره حقیقت مطرح کردند، در فضای تولید به لحاظ افزایش بودجه و تعداد تولید شاهد افزایش چشمگیر خواهیم بود.

حمیدی مقدم بیان‌کرد: بعد از جشنواره هفدهم حقیقت نقطه عطفی در میزان ارتباط مستند‌های جدید مرکز با مخاطبان به وجود آمد.

مدیر مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی اظهار داشت: ما شاهد یک رشد و افزایش نمایش فیلم‌های مستند در فضای پلتفرمی و هنرتجربه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: این روز‌ها فیلم مستند بلندی در پلتفرم‌های مختلف در حال نمایش است و فضایی به وجود آمده است که مستند‌ها به صورت قاطعانه و با حق خودشان به عنوان بخشی از سبد فرهنگی مردم وارد پلتفرم‌ها می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور استقلال با تساوی به رختکن رفتند
  • نگاهی به صنعت کفش در مستند «پاپوش»
  • اعلام زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی
  • پیشگویی مشاور قالیباف از گشت ارشاد؛ واقعه فیزیکی جدید کف خیابان؟!
  • واکنش معنادار مشاور قالیباف به بازگشت گشت ارشاد
  • اعلام زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند
  • زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی اعلام شد
  • آغاز به کار سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت