Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سپاه نیوز، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در مراسم قدردانی از فرماندهان و رزمندگان عملیات توقیف نفتکش متخلف انگلیسی در بندرعباس گفت: فرزندان دریادل ایران در نیروی دریایی ارتش و سپاه با انگیزه قوی و عزم راسخ و اهداف مشترک در دریا برای تحقق برنامه‌های رزمی و دفاعی آمادگی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تأکید بر نقش ایمان و باورهای اعتقادی و انگیزه ی فرماندهان و رزمندگان نیروی دریایی سپاه بر محور ولایت و رهبری، تأکید کرد: آمادگی و توانمندی نیروی دریایی بی تردید ثمره عینی خون شهدا، مجاهدت و تکیه بر ظرفیت‌ها و توانمندی داخلی است.

 فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: همدلی، آمادگی و استطاعت کم نظیری در عرصه دفاع دریایی حاصل شده است و در دریا به مهارت و توانمندی لازم و کافی برای مهار اهداف دشمن دست پیدا کرده ایم.

وی با اشاره به نقش شهدای دریایی به ویژه شهدای خلیج فارس خاطر نشان کرد: پرچم عزتی که شهدا برافراشتند امروز به دست رزمندگان جوان، مؤمن و پرانگیزه ای داده شده است که در خلیج فارس و دریای عمان می درخشند.

سردار تنگسیری اظهار داشت: وحدت بسیار خوبی بین نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمامی آب های متعلق به جمهوری اسلامی در خلیج فارس و در دریای عمان و اقیانوس هند وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه نیروی دریایی سپاه و ارتش در پرتو هدایت های فرماندهی معظم کل قوا در حال تبدیل به الگویی از وحدت و هماهنگی و همپوشانی نیروهای مسلح در دریا هستند افزود: این رصد به صورت مستمر و دائمی است و محدود به نقطه خاصی در دریا نخواهد بود و دشمن تردید نکند که حضور آنها در حوضچه ها و اسکله ها هم بخش ثابت و جدایی ناپذیر رصد خواهد بود.

گفتنی است؛ در این گردهمایی حماسی، تعدادی از فرماندهان و رزمندگان شرکت کننده در توقیف نفتکش متخلف انگلیسی سخنانی بیان کردند و آمادگی دفاعی برای مقابله مقتدرانه با تهدیدات و تخلفات و اقدامات ستیزه جویانه دشمن در دریا با روحیه ایمان و شهادت طلبی و عزم راسخ در مقابله با کسانی که درپی بر هم زدن امنیت دریاها هستند را اعلام داشتند.

بنابراین گزارش؛ در این مراسم از فرماندهان، رزمندگان بخش‌های مختلف عملیاتی، اطلاعاتی، جنگال، فرماندهی کنترل، هوادریا و موشکی که در ماموریت تسخیر نفتکش انگلیسی نقش آفرینی کردند، قدردانی شد.

کد خبر 4701710 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اقیانوس هند بندر عباس سردار تنگسیری مجلس شورای اسلامی محمد جواد ظریف وزارت امور خارجه ایران حسن روحانی ارتش جمهوری اسلامی ایران ایران محمدجواد ظریف ایالات متحده آمریکا هیئت دولت سپاه پاسداران علی لاریجانی انقلاب اسلامی ایران شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۷۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندار بوکان در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح ضمن تبریک وعده صادق و پیروزی مقتدارنه سپاه گفت سپاه پاسداران در برابر هر نوع هجمه و تحرک دشمنان قسم خورده آمادگی و‌توان لازم را دارند.

صنعتی گفت به لطف رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و توصیه‌های پدرانه ایشان کشور در حال پیشرفت و تعالی است.

 وی با اشاره به توان دفاعی و بازدارندگی نیرو‌های مسلح افزود در همه عرصه‌ها آمادگی رویارویی مقابله با دشمنان را داریم.

وی گفت کشور‌های عربی و اسلامی جرات به زبان آوردن موضوعات روز و‌تحرکات نامبارک رژیم اشغالگر اسرائیل علیه مردم مظلوم اشغالی را ندارند و این در حالی است که تنها جمهوری اسلامی است که در صف مقابله با اسرائیل هستند اقتدار را به صفوف مسلمین بازگردانده اند.

وی در پایان تاکید کرد با تمام وجود پاسدار ارزش‌ها و نظام مقدس خود هستیم.

ادای احترام به یادبود شهدای شهرستان، سان و رژه و نمایش حرکات رزمی و تجلیل از مربیان و فرمانده هان برتر از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی