Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@23:37:48 GMT

۳۵ کیلوگرم شیشه در اهواز کشف شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۷۱۹۷

۳۵ کیلوگرم شیشه در اهواز کشف شد

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از کانال خبری پلیس سردار حیدر عباس زاده بیان کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ، پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان با تلاش اطلاعاتی از فعالیت اعضای باند فروشندگان مواد مخدر صنعتی در شهرستان اهواز، که از مرزهای شرقی کشور مواد را تهیه و وارد کرده بودند مطلع و دستگیری آنان در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و مراقبت شبانه روزی، منازل و مخفیگاه اعضای باند پنج نفره توزیع کنندگان مواد مخدر صنعتی شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی،ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر خوزستان در چند عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار ۳۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه کشف و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

سردار عباس زاده با اشاره به اینکه در این رابطه پنج نفر عضو باند مواد مخدر دستگیر و تحویل مرجع قضایی داده شدند، بیان کرد:نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی با سوداگران مرگ و مخلان امنیت به شدت برخورد می کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

پیش از این نیز در ۳۱ مرداد امسال فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۵۸ کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه و هرویین در شهرستان هندیجان در جنوب خوزستان خبر داده بود.

۹۵۹۴ / ۶۰۳۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر پلیس مبارزه با مواد مخدر خودرو شبانه روزی فرمانده انتظامی مواد مخدر قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۷۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 

به گزارش جام جم آنلاین تهران،توحید مظفری دادستان شهرستان فیروزکوه با اعلام این خبر گفت:
اقدام ضربتی و غافلگیرانه دایره مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان فیروزکوه در کشف مقادیر قابل توجه ای مواد مخدر و دستگیری عاملین توزیع آن در شهرستان فیروزکوه با دستور ویژه از سوی دادستانی انجام شد.
وی خاطر نشان کرد:این عملیات ویژه روزگذشته ۱۰ اردیبهشت ماه به صورت ضربتی و غافلگیرانه توسط فرماندهی انتظامی شهرستان انجام که طی آن مقداری مواد مخدر از نوع تریاک و هروئین از منازل سوداگران کشف و ۲ نفر نیز در این خصوص دستگیر شدند.
مظفری یادآور شد:دادستانی در راستای تامین حقوق روانی و اجتماعی شهروندان با هیچ کسی مصالحه و متعارفی ندارد، با خاطیان و کسانی که سبب ناهنجاری اجتماعی در شهرستان می شوند به شدت برخورد خواهیم نمود.

دیگر خبرها

  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان