Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران غ کورش خرد معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 11 ضمن اعلام خبر پاکسازی چهارراه ولی عصر (عج) و پیرامون تئاتر شهر از برچسب ها و زوائد تبلیغاتی گفت: با هدف آرام سازی منظر و ساماندهی وضعیت نمای شهری در محور خیابان ولی عصر (عج) اجرای طرح پاکسازی جداره ها از سوی اداره خدمات شهری در دست اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرد با بیان این که پیش از این شناسایی پلاک هایی که زواند فیزیکی مانند کولر و تابلوهای تبلیغاتی نامتعارف بر دیوارها نصب کرده اند، انجام شده است؛ افزود: با توجه به این که وجود چنین زوائدی در محورهای شهری علاوه بر نداشتن ایمنی کافی، موجب اغتشاش بصری و نازیبایی شهر می شود؛ به مالکین این واحدها برای جمع آوری زوائد اخطار داده شده است. ضمن این که به صورت دوره ای پاکسازی معابر از برچسب های تبلیغاتی با اولویت محورهای مهم که بیشترین حجم آلودگی را دارند ؛ انجام می شود.

او همچنین عنوان کرد: برای مالکان پلاک هایی که اخطاریه صادر شده است؛ بازه زمانی یک ماهه برای جمع آوری زواند مشخص شده که در صورت عدم توجه ،شهرداری منطقه با اخذ مجوزهای قانونی اقدام به جمع آوری زوائد و دریافت هزینه  آن از مالک خواهد کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۷۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سلسله نشست‌های علمی و تخصصی با عنوان «سواد بصری در مد و لباس» توسط کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود.

در این نشست مریم مونسی استاد دانشگاه و عضو هیأت علمی دانشگاه الزهرا به سخنرانی می‌پردازد.

مراسم مورد اشاره چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 6089007 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی
  • آبگرفتگی زیرگذر سرداران رفع و پاکسازی انجام شد
  • تخلیه ماهانه۵۰۰ تن زباله و لجن از کانال‌ های آب تهران | روایت کارگرهایی که در مسیر پاکسازی کانال‌های شهر جان می‌ دهند
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • اجرای طرح پاکسازی کیسه های پلاستیکی حاشیه سایت زباله شهری آواجیق چالدران
  • بساط دستفروشی از تئاتر شهر جمع می‌شود/ دستفروشان برای دریافت مجوز ثبت‌نام کنند
  • تاکید دانش آموزان آبادان و خرمشهر بر حفظ زمین پاک
  • عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح شهر از ابتدای سال گذشته در حال اجراست