Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان فارس ضمن اعلام این خبر با بیان اینکه به خاطر حسایست های ویژه این پرونده و تحت تأثیر قرارگرفتن احساسات عمومی، رسیدگی به این پرونده در مجموعه قضایی استان به صورت ویژه و در وقت فوق العاده در دستورکار قرار گرفت گفت: سیر قانونی پرونده در کوتاه ترین زمان طی شد.

حجت الاسلام سیدکاظم موسوی با اشاره به اینکه پرونده مرحله نهایی خود، یعنی اخذ استیذان و مجوز اجرای حکم توسط ریاست معظم قوه قضائیه را  طی کرده، از اجرای حکم قصاص محکوم پرونده در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: در حکم صادره از سوی شعبه اول دادگاه کیفری یک استان فارس که به تأیید شعبه ۱۹ دیوان عالی کشور رسیده است بر اجرای حکم در محل وقوع جرم یعنی شهرستان کازرون تأکید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس با اشاره به برخی شایعات مبنی بر مشارکت برخی افراد و جریانات در وقوع این جرم خاطرنشان ساخت: در هیچ یک از مراحل رسیدگی به پرونده شهادت امام جمعه فقید کازرون ارتباط فرد یا افراد دیگری تحت هر عنوان محرز نشد. 

این مقام ارشد قضایی استان افزود: هر زمان اسناد، مدارک و یا شواهدی دال بر مشارکت و دخالت افراد دیگر به دست بیاید، این موضوع قابلیت پیگرد قضایی خواهد داشت.

پیش از این خبر قطعیت و تأیید حکم قصاص عامل شهادت امام جمعه شهرستان کازرون در دیوان عالی کشور اعلام  شده بود.

۲۳۵۲۳۷

کد خبر 1293036

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: قتل وزارت دادگستری دونالد ترامپ باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال سینمای ایران امانوئل مکرون ایران و آمریکا بازیگران سینما و تلویزیون ایران گردشگری خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۷۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرحله سوم محور نسیم شمال قزوین

قطعه سوم کمربندی نسیم شمال حد فاصل چهارراه میرزا کوچک خان تا بلوار شهید باهنر افتتاح شد.

این طرح با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان و به طول دو هزار و۴۰۰ متر اجرا شده است.

بهسازی وضع موجود، تعریض معبر، اصلاح شعاع قوس‌ها و اصلاح آبرو‌های معبر از اهداف اجرای این طرح است.

۳۰ هزار مترمکعب خاکبرداری،۳۲ هزار متر مکعب راکفیل ریزی،۸ هزار متر مکعب بیس تثبیتی و ۹ هزار تن آسفالت در این پروژه اجرا شده است.

حداکثر سرعت خودرو‌ها در این محور ۶۰ در کلیومتر در ساعت است.

در ادامه این مراسم از ۱۴۴ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی شامل مینی بوس و تاکسی در قزوین رونمایی شد.

برای اجرای این طرح ۱۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • جمعه، آخرین مهلت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ در قزوین
  • شرکای پشت پرده بابک زنجانی چه کسانی بودند؟ /چرا پرونده اختلاس او شفاف سازی نمی شود؟ /مبلغ کلان ارزی قرار است به صورت املاک به بیت المال بازگردد؟
  • نه از یاران «ب. ز» می‌گویند نه مسائل مالی پرونده را شفاف می‌کنند
  • افتتاح مرحله سوم محور نسیم شمال قزوین
  • رئیس دیوان عالی کشور: آمار پرونده‌های «خانواده» مناسب نیست
  • آمار وارده پرونده‌های خانواده مناسب نیست
  • بخش عمده پرونده‌های قضایی خانواده‌ها مربوط به طلاق است
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی با آرای مراجع قضایی
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم