Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-07@09:05:33 GMT

دربی ۶ تایی‌ها در بین ۶۰ دیدار تاریخی دنیا

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۸۴۳۰

دربی ۶ تایی‌ها در بین ۶۰ دیدار تاریخی دنیا

پیج مشهور ۴۳۳ در آخرین پست خود اقدام به معرفی ۶۰ بازی خاطره انگیز دنیا کرد که در این دیدارها، دربی سال ۵۲ هم دیده می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، صفحه مشهور ۴۳۳ در پست آخر خود در یکی از شبکه‌های مجازی اقدام به معرفی ۶۰ بازی تاریخی دنیای فوتبال کرد که در بین آن‌ها، دربی سال ۵۲ بین دو تیم استقلال و پرسپولیس دیده می‌شود که سرخپوشان پایتخت موفق شدند با ۶ گل رقیب دیرینه خود را شکست دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این صفحه، ۶۰ بازی را به ۱۰ گروه تقسیم کرده است که دربی سال ۵۲ تهران در کنار بازگشت رویایی لیورپول مقابل میلان در لیگ قهرمانان سال ۲۰۰۵، برد ۵ بر یک هلند برابر اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۴، بازگشت رویایی رم برابر بارسا در سال ۲۰۱۸، پیروزی تاریخی ۱۰ بر صفر پی‌اس‌وی برابر فاینورد و برد خاطره‌انگیز گالاتاسرای برابر یوونتوس در گروه اول قرار گرفته است.

در گروه‌های دیگر بازی‌هایی چون پیروزی ۸ بر ۲ منچستریونایتد برابر آرسنال، برد ۴ بر یک رئال برابر اتلتیکو در فینال لیگ قهرمانان، بازگشت رویایی بارسا برابر پاری سن ژرمن، پیروزی ۷ بر ۱ آلمان برابر برزیل در جام جهانی ۲۰۱۴، پیروزی ۴ بر ۱ دورتموند برابر رئال با پوکر لواندوفسکی و بازگشت رویایی سال گذشته لیورپول برابر بارسا دیده می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دربی پیج 433 استقلال و پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۸۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن بزرگ در برنابئو: قهرمانیم، قهرمانیم! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبه‌روی کادیز به میدان رفت و موفق شد با سه گل برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز دیگر در دیدارهای این فصل را نیز به دست آورد.

پیروزی رئال مادرید در این بازی به این معنا بود که آنها بدون توجه به نتیجه بازی بارسلونا تنها به یک امتیاز دیگر برای مسجل کردن عنوان قهرمانی‌شان در رقابت‌های این فصل نیاز داشتند. هرچند شکست بارسا در بازی شب گذشته برابر خیرونا باعث شد که قهرمانی این تیم قطعی شود.

مدیران و کادر فنی رئال پیش از این اعلام کرده بودند که به دلیل اینکه بازی بارسا پس از بازی آنها برگزار خواهد شد، در صورت پیروزی برابر کادیز هم جشن قهرمانی را در ورزشگاه برگزار نخواهند کرد اما بازیکنان این تیم پس از سوت پایان بازی در زمین جشنی را در کنار هواداران رئال برگزار کردند.

روزنامه مارکا با انتشار تصویری از جشنی که شب گذشته در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد با تیتر «قهرمان، قهرمان» که شعار معروف بازیکنان رئال پس از کسب هر عنوان قهرمانی است به این اتفاق واکنش نشان داد و روی جلد اولش را به کسب سی و ششمین عنوان قهرمانی رئال در رقابت‌های لالیگا اختصاص داد.

دیگر خبرها

  • شاهکار نوشاد با شکست چینی معروف پینگ‌پنگ دنیا
  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند
  • بسکتبال NBA | مرگ جادو و جشن کلیولند با کامبک تاریخی
  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز
  • جشن بزرگ در برنابئو: قهرمانیم، قهرمانیم! (عکس)
  • رونالدو پس از هت‌تریک؛ حس فوق‌العاده‌ای دارم
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • شریفی تخته گاز با فجر به دنبال صعود
  • خوشحال‌ترین مربی ایران در حافظیه! (عکس)