Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@11:26:18 GMT

خبرنگاران چالش‌های اجتماعی را به مسئولان اطلاع دهند

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۸۹۶۳

خبرنگاران چالش‌های اجتماعی را به مسئولان اطلاع دهند

رضا زارع‌زاده مهریزی عصر روز یکشنبه به مناسبت هفته دولت ( ۲ الی ۸ شهریور) در نشستی با خبرنگاران افزود: بیان مطالبات و مشکلات واقعی مردم همرا با شفافیت و صداقت مورد تاکید دولت و نظام است و از آن حمایت می‌شود.

وی ادامه داد: انعکاس نیازها و مسائل آحاد مردم در فضایی درست ، همراه با واقعیت و به‌دور از بزرگ‌نمایی نقش مهمی در حل و فصل امور دارد و دولت تدبیر و امید با همه وجود در خدمت مردم و  رسیدگی به مطالبات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول محلی تصریح کرد: در یکسال گذشته از هفته دولت سال ۱۳۹۷ تاکنون در این شهرستان با همکاری و همراهی مردم و پیگیری مدیران و حمایت‌های جدی استاندار و سایر مسئولان گام‌های بلندی در توسعه منطقه برداشته شده است.

زارع‌زاده مهریزی تصریح کرد: حضور خیران و بخش خصوصی در اجرای طرح‌های عمرانی، فرهنگی، تولیدی، گردشگری و اقتصادی برجسته است و امیدواریم همچنان این همکاری‌ها و همدلی‌ها ادامه یابد.

فرماندار مهریز به اهمیت حضور مردم و همراهی آنها در صحنه و همچنین کمک به اجرای طرح‌های مورد نیاز در شهر و مناطق روستایی اشاره کرد و بر تداوم این تعامل تاکید کرد.

زارع‌زاده مهریزی گفت: نقد سازنده توسط خبرنگاران و مردم نه تنها مذموم نیست بلکه موجب بررسی مسائل  و آسیب‌شناسی است و از آن حمایت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دولت به همراهی مردم و خبرنگاران برای تحقق اهداف عالیه نظام و انقلاب اسلامی نیاز دارد و بدون آن قطعا نمی‌توان به تنهایی در رسیدن یه اهداف موفق بود.

در این نشست خبری توسط کانون خبرنگاران مهریز از فرماندار ، بخشدار و معاونان فرمانداری مهریز قدردانی شد.

مهریز ۱۰ خبرنگارو عکاس خبری فعال دارد.

هفته دولت تا هشتم شهریورماه ادامه دارد.

۷۵۳۶/ ۲۰۴۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت کارآمدی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۸۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی در شهرداری‌ها

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز با تاکید بر لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی شهرداری ها افزود: جامعه مشکلات و معضلات اجتماعی فراوانی دارد که شهرداری باید بستر و زیرساخت های زیست مومنانه را تامین کند.

یعقوب هوشیار امروز، شنبه هشتم اردیبهشت ماه در همایش شوراها، گفت: طبق منشور نهج البلاغه که امیرالمومنین(ع) برای تمام بشریت و به ویژه شیعیان فرموده این است که ما نباید از توجه به امورات جزئی مردم غافل شویم و این امر با شوراهای کاخ‌نشین و فاصله با مردم فرودست امکان پذیر نیست.

وی به عدم تصدی گری دولت در امور شورا ها تاکید کرد ‌و گفت: طبق فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) باید سیاست بالادستی دولت که امکان مدیریت و اداره توسط شوراهای اسلامی دارند، به این ارگان تخفیف و تفویض شود و کار های اجرایی دولت نیز کاهش یابد.

هوشیار تصریح کرد: عملکرد شوراها قابل دفاع بوده و تقاضا داریم مرجعیت شوراها در امور شهری باشد که تمام دستگاه و ارگان‌های حکومتی شوراها را در راس امور شهری بدانند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • دولت بسترساز جهش تولید است
  • طرح کالابرگ ادامه می یابد؟
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان قزوین
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی در شهرداری‌ها
  • خروش مردم انگلیس در حمایت از فلسطین
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است