Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا بابایی روز یکشنبه در شورای مسکن شهرستان املش افزود: تاکنون ۸۰ درصد واحدهای مسکن مهر گیلان به صاحبانشان تحویل داده شده و ۱۰۴ واحدباقیمانده مسکن مهر املش نیز تا دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود:برای تکمیل راه  واحدهای مسکونی مهر گیلان ۳۶۸تن قیررایگان اختصاص یافته که سهم شهرستان املش ۸۴ تن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۴۰ واحد از واحدهای مسکن مهراملش قبلا تفکیک شده بود و اخیرا نیز ۳۲ واحد دیگر آن تفکیک شده است.

موسوی معاون مدیرعامل بانک مسکن گیلان نیز گفت: تعاونی مسکن مهراملش باید برای تکمیل این واحدها برنامه ای جامع تدوین کندتا براساس آن ضمن اندیشیده شدن تدابیر لازم بتوان این پروژه را به پایان رساند.

وی افزود: هم اکنون ۲۴واحد دارای پیشرفت فیزیکی ۵۶ درصدی، ۲۴واحد دیگر دارای پیشرفت ۶۴ درصدی، ۳۲ واحد دارای پیشرفت حدود ۶۰ درصدی و ۲۴ واحد دارای پیشرفت فیزیکی ۶۹ درصدی هستند.

درجلسه شورای مسکن املش مصوب شد مدیرکل بنیادمسکن گیلان نسبت به تفکیک دو هزار و ۶۰۰ مترمربع زمین مسکن مهر املش هرچه سریع تر اقدام کند.

بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا در املش ، امروز در دومین روز هفته دولت چهار پروژه برق در شهرستان افتتاح شد.

به گفته  عبدالله روغنچیان رئیس اداره برق شهرستان املش ، درچهار روستای پیش بیجار، سورکوه ،کوچه عفاف ۲ و کوچه شهید الهیاری میانمحله املش تقویت فشاربرق درمجموع با صرف اعتبار۲۵۸میلیون تومان به بهره برداری رسید.

همچنین امروز یک مزرعه پرورش ماهیان خاویاری در روستای کرف محله املش با تولید سالانه دو تن افتتاح شد.

نمایشگاه دست ساخته های هنرمندان املشی نیز در پنج غرفه شامل سفالگری،زنبیل بافی،عروسک بافی،لباس محلی و حصیربافی در اداره ارشاد اسلامی املش گشایش یافت.

شهرستان املش با دو بخش مرکزی و رانکوه در ۷۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

۷۲۹۱/۲۰۰۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان گیلان دهه فجر زمین عروسک مسکن مهر قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۹۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد گفت: این ۲ طرح شامل احداث فرهنگسرای آیت الله عالم نجف آبادی و مدرسه شهید حقیقی در محله صالح آباد نجف آباد است. مرتضی فولادی افزود: این فرهنگسرا با زیربنای ۲ هزار و ۱۰۰ متر مربع به‌صورت سالن‌های چند منظوره و مدرسه نیز به مساحت یک هزار و ۲۰۰ مترمربع با مشارکت شهرداری در بافت فرسوده نجف آباد (محله صالح‌آباد) در حال ساخت است.

وی در ادامه به عملکرد اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد در سال ۱۴۰۲ پرداخت و گفت: گذشته ۱۳ هزار مورد واگذاری مسکن به مساحت ۴۷ هزار مترمربع به صورت قطعی و اجاره‌ای داشتیم.

فولادی افزود: همچنین در راستای اجرای قانون حدنگار، صیانت از حقوق بیت‌المال و حفظ مالکیت دولت بر روی اراضی دولتی این شهرستان، هزار و ۹۲۲ برگ سند مالکیت تک برگ بنام دولت و با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن اخذ شده و ۴۹۹ هکتار تحصیل اراضی صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۷۶ درصدی سد دیورش در شهرستان رودبار
  • برپایی میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش در نماز جمعه 
  • پیشرفت انبوه سازی طرح نهضت ملی مسکن سمنان ۶۵ درصد است
  • پیشرفت ۶۲ درصدی مصوبات سفر استاندار به بخش‌های ۵گانه ارومیه
  • پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان
  • پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت پل عنافچه شهرستان باوی
  • اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن بازآفرینی در آذربایجان‌غربی
  • پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پل سفیدرود
  • تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد
  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع