Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، احمد حسین زادگان، یکشنبه همزمان با دومین روز از هفته دولت در بازدید سرزده از مرکز نگهداری معلولان شهید هاشمی‌نژاد، هدف از این بازدید را قدردانی از تلاش پرسنل این مرکز و شناساندن این مرکز به مردم اعلام کرد.

وی با بیان اینکه تلاش خالصانه و پیگیرانه  در مراکز نگهداری معلولان به طور جدی وجود دارد؛ اظهار داشت: باید این خدمات مورد توجه باشند و قدردان زحمت کشان این عرصه باشیم و برای توسعه فضای نگهداری معلولان تلاش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مازندران، خدمات ارائه شده در مرکز نگهداری معلولان شهید هاشمی‌نژاد را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: خدمات به طور شایسته در حال انجام است و بهداشت و نگهداری با جدیت دنبال می شود.

حسین زادگان با تاکید بر کمک مردم و دولت؛ افزود: باید با همکاری و همفکری با کمک هم، بسته پیشنهادی ارائه و برای توسعه این مرکز تلاش بیشتری انجام شود.

وی گفت: در بخش توانبخشی کار بسیار سخت است و با توجه به اینکه بودجه کافی ندارد، باید کمک کار باشیم و برای توسعه این مراکز از کمک شرکت ها، مردم، خیران و دولت استفاده و مردم را ترغیب به کمک در این حوزه کنیم.

استاندار مازندران افزود: پیگیری برای توسعه مرکز نگهداری معلولان شهید هاشمی‌نژاد در دستور کار بنده است و با قوت اجرایی می شود./

۱۸۹۹

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر معلولان شهید هاشمی توسعه نگهداری قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۹۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) مرکز نگهداری و اشتغال معتادان

(تصاویر) مرکز نگهداری و اشتغال معتادان

دیگر خبرها

  • (تصاویر) مرکز نگهداری و اشتغال معتادان
  • جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود
  • تاکید بر توسعه روابط تجاری وبازرگانی اصفهان وازبکستان
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • تاکید ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر نقش مردم در توسعه
  • تاکید استاندار جدید بر توسعه و توازن یکپارچه مازندران
  • امنیت سرمایه گذاری نیاز کشور است
  • قطار محلی رامسر به ساری راه‌اندازی شود
  • پیشگیری از وقوع سیل در ابرکوه