Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ عبدالله گنجی، مدیر مسئول روزنامه جوان، در حساب توییتری خود در مورد محکومیت مرضیه امیری نوشت:

«‌وقتی برای یک متهم یا محکوم از هویت ‎خبرنگاری استفاده می کنیم یعنی به خاطر تهیه و چاپ گزارش، یاداشت، تحلیل یا خبر با او برخورد شده باشد. محکومیت این خانم ربطی به خبرنگاری ندارد. یک خبرنگار ممکن است ده هویت دیگر هم داشته باشد اما هنگام جرم، از این هویت برایش خرج می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

#شبکه_ملکه»

گنجی در توییتی دیگر نوشت: «‌از علت محکومیت ایشان خبری ندارم.بی بی سی از هویت خبرنگار استفاده کرده بود با مسئول رسانه مربوط چک کردم  محکومیت ارتباطی با رسانه ایشان نداشت.البته قوه قضائیه باید و حتما به افکار عمومی توضیح دهد».

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر قوه قضاییه عبدالله گنجی مرضیه امیری قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۹۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان مشهد به پرونده مدرسه غیرانتفاعی دخترانه متخلف به اتهام گران فروشی در عرضه خدمات آموزشی به ارزش هفت میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.   سید مرتضی مدنی افزود: این شعبه پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ممهور کردن پروانه واحد به مهر مرتبه اول، متخلف را به پرداخت ۷۵ میلیارد و ۵۵۵ میلیون ریال معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف، جزای نقدی محکوم کرد.   وی گفت: با گزارش اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مشهد این پرونده برای بررسی و اعمال قانون در تعزیرات حکومتی تشکیل شده بود.

دیگر خبرها

  • وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا
  • انزجار افکار عمومی جهان از سرکوب دانشجویان آمریکایی معترض نسل‌کشی صهیونیست‌ها
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • جنگ رسانه‌ای نیازمند استراتژی است
  • شفافیت در سند تحول و تعالی قوه قضاییه
  • افکار عمومی جهان مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه است
  • کنعانی: افکار عمومی جهان بیدار شده است
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی