Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@04:36:56 GMT

جزئیات سفر یک روزه ظریف به فرانسه

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۰۰۰۰

جزئیات سفر یک روزه ظریف به فرانسه

سید عباس موسوی در گفت‌وگو با صدا و سیما در خصوص سفر ظریف به شهر محل برگزاری نشست گروه ۷ تصریح کرد: آقای ظریف در راستای اجرای تعهدات برجامی اروپا و اعضای ۱+۴ و همچنین ابتکاری که بین روسای جمهور ایران و فرانسه در جریان است ساعاتی پیش به دعوت وزیر خارجه فرانسه به شهر بیاریتز محل برگزاری اجلاس جی ۷ رفت تا جزئیات این طرح مجدد بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آقای ظریف پس از توقف کوتاه در شهر بیاریتز، امشب مجدد به تهران بازمی‌گردد تا در راس هیئتی سیاسی عازم پکن شود.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری فرانسه ساعاتی پیش از فرود یک فروند هواپیمای ایرانی در شهر «بیاریتز» محل برگزاری اجلاس سران گروه هفت خبر داد.

سیدعباس موسوی در این خصوص در توییتی نوشته بود: "به دعوت لودریان وزیر امور خارجه فرانسه، دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان برای ادامه رایزنی ها درخصوص ابتکارات اخیر میان روسای جمهور ایران و فرانسه، وارد شهر بیاریتز محل برگزاری اجلاس سران گروه هفت شد. در این سفر با هیات آمریکایی ملاقات یا مذاکره ای صورت نخواهد گرفت. "

یک منبع در کاخ ریاست جمهوری فرانسه، (الیزه) از آغاز مذاکرات ظریف با همتای فرانسوی خود خبر داده است.

کد خبر 452791 برچسب‌ها ایران و فرانسه محمدجواد ظریف

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایران و فرانسه محمدجواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۰۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۳ درصد داوطلبان کنکور در لرستان دختران هستند

‌به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز جمعه در بازدید از کنکور سراسری در دانشگاه لرستان، اظهار داشت: ۶۳ درصد از داوطلبان کنکور استان امسال در گروه‌های آزمایشی ریاضی، علوم‌تجربی، علوم‌انسانی، هنر و زبان خارجی دختران هستند.

وی با اشاره به برگزاری دومین روز از برگزاری کنکور گفت: ۳۵ هزار و ۵۶۱ نفر در این استان برای کنکور سراسری امسال در حال رقابت هستند.

استاندار لرستان، افزود: ۶۳ درصد از این تعداد را در گروه‌های مختلف تحصیلی بانوان تشکیل می‌دهند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه در دانشگاه‌های دولتی استان حدود سه هزار نفر پذیرفته می‌شوند، افزود: امیدواریم نخبگان و دانشجویان بااستعداد لرستانی پس از کسب تحصیلات عالیه جذب شوند.

کد خبر 6089010

دیگر خبرها

  • سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری در خوزستان با امنیت کامل 
  • ۶۳ درصد داوطلبان کنکور در لرستان دختران هستند
  • برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳ در نوبت اول
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • درباره کنسرت‌های عصر گاهی بانوان و چند چالش
  • ۸ نشانه ظریف که نشان می‌دهد دوست‌تان پشت سر شما صحبت می‌کند!
  • نخست‌وزیر سابق فرانسه مجرم شناخته شد
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا