Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@14:44:45 GMT

حمله سگ خانگی به زن باردار در اصفهان

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۱۰۸۰

سخنگوی اورژانس استان اصفهان با اشاره به حمله یک سگ خانگی به زنی باردار در اصفهان، گفت: زخم یا خراشی که در اثر حمله سگ ایجاد شده باشد بر بدن خانم باردار مشاهده نشده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، عباس عابدی ، اظهار کرد: روز گذشته حدود ساعت ۱۹ از منطقه ملک شهر در اصفهان برای خانم بارداری امدادخواهی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خانم به دلیل درد ناشی از زمین خوردگی به بیمارستان غرضی اصفهان منتقل و در زمان اعزام وضعیت عمومی مطلوبی داشته است.
وی ادامه داد: بعد از اعزام نیروها، طبق گفته شاهدان عینی در محل، این خانم در حال فرار از حمله یک قلاده سگ دچار حادثه شده، اما هیچ اثری از گاز گرفتگی یا خراش و نشانه‌ای از وجود حمله سگ بر بدن وی مشاهده نشده‌است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اورژانس اصفهان حمله سگ زن باردار داریوش اسدزاده شهید رجایی پگاه آهنگرانی هفته دولت شهید باهنر فاطمه عبادی عصر جدید حوزه های انتخابیه قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۱۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگ متحرک ؛ یکی از خاص ترین موجودات کره زمین را مشاهده می کنید! (عکس)

عصر ایران - این حشره با ظاهری شبیه به برگ، به طرز ماهرانه‌ای خود را در میان برگ‌های واقعی استتار می‌کند و از شکارچیان در امان می‌ماند.

عکاسی ماکرو از این حشره، فرصتی بی‌نظیر برای مشاهده جزئیات ظریف و دقیق آن از جمله رگ‌ها، سطوح و رنگ‌های مختلف آن فراهم می‌کند. در این عکس، می‌توان به وضوح ظرافت بال‌های این حشره را مشاهده کرد که به شکلی هنرمندانه شبیه به رگ‌های برگ طراحی شده‌اند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت
  • برگ متحرک ؛ یکی از خاص ترین موجودات کره زمین را مشاهده می کنید! (عکس)
  • نجات ۴۳ هزار زن باردار در مناطق درگیر سیل بلوچستان
  • شیدا یوسفی بازیگر «زودیاک»: دوستداران قصه‌های واقعی رئالیتی‌شوها را می‌بینند
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • شیدا یوسفی بازیگر «زودیاک»: دوستداران قصه‌های واقعی رئالیتی‌شو ها را می‌بینند
  • انجام ۵۲ هزار زایمان در بیمارستان‌های فارس
  • گروه جهادی شهدای صمصامی ناجی زن باردار کوهرنگی
  • اولین اظهار نظر مقامات اسرائیلی در خصوص حمله پهپادی این رژیم به اصفهان
  • نوزادِ عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر متولد شد