Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ شماری از مقام ها و تحلیلگران صهیونیستی از انجام حملات هوایی اخیر نتانیاهو به سوریه و عراق انتقاد کردند.

به گزارش پایگاه خبری معا فلسطین، «موشه یعلون» از رهبران حزب «آبی – سفید» و وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی با انتقاد از اینکه نتانیاهو اسرائیل را مسئول حملات به سوریه اعلام کرده، گفت: انجام چنین عملیاتی با اهداف سیاسی انجام می شود و این تاسف بار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ایهود باراک» نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی نیز با انتشار فیلمی در صفحه شخصی خود در توییتر گفت: خطر وجودی واقعی که اسرائیل با آن مواجه است که خطرناک تر از تروریسم، موشک و حتی ایران است، فروپاشی اسرائیل از درون است که نابودی دموکراسی، فسادی که در دستگاه های دولتی است و این واقعیت که آمادگی برای صحبت صادقانه درباره آینده ما وجود ندارد، از نشانه های آن است.  

وی در گفت وگو با روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت نیز گفت: حمله اسرائیل به سوریه هیچ ارتباطی به بازدارندگی ندارد بلکه تنها لفاظی است که به ضرر اسرائیل خواهد شد. باراک در ادامه گفته است: این لفاظی ناشی از انگیزه های سیاسی نتانیاهو است.

«ایهود ایعاری» تحلیلگر سرشناس شبکه 12 تلویزیونی رژیم صهیونیستی نیز معتقد است که نتانیاهو و تیم امنیتی اش به نیابت از آمریکا حملات اخیر را انجام داده و در واقع ماموریت هایی که آمریکایی ها از انجام آن خودداری می کنند به رژیم صهیونیستی محول شده است.

وی بر این باور است که رژیم صهیونیستی بهای این اقدامات را پرداخت خواهد کرد.

دو پهپاد متجاوز رژیم صهیونیستی بامداد امروز (یکشنبه) با نقض حریم هوایی لبنان، در جنوب بیروت در منطقه ضاحیه سقوط کرد که پهپاد اول هیچگونه خسارتی به همراه نداشت ولی پهپاد دوم که مجهز به بمب بود به بخشی از ساختمان رسانه ای حزب الله خساراتی وارد کرد.

رژیم صهیونیستی همچنین بامداد امروز به جنوب دمشق حمله موشکی کرد که با واکنش پدافند هوایی ارتش سوریه مواجه شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی سوریه اسرائیل جنگ سوریه حمله اسرائیل به سوریه قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۲۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالیوان: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند

مشاور امنیت ملی آمریکا گفت کمک به اسرائیل، آن را قادر می‌سازد تا با حملات ایران و عوامل آن مقابله کند.

به گزارش ایسنا، «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا با اشاره به مصوبه مجلس سنا برای کمک 26 میلیارد دلاری به رژیم صهیونیستی تصریح کرد: «کمک به اسرائیل، آن را قادر می‌سازد تا با حملات ایران و عوامل آن مقابله کند.»

وی افزود: « بسته کمک نظامی به اسرائیل کمک می کند کمبود خود را جبران کند.»

جیک سالیوان افزود: «بایدن با یک کودک آمریکایی که توسط حماس بازداشت و در ماه نوامبر آزاد شده بود، ملاقات کرد.»

وی خاطرنشان کرد: «حمایت تصویب شده توسط کنگره به جایگزینی مهمات دفاع هوایی در اسرائیل کمک خواهد کرد.»

مشاور امنیت ملی آمریکا ادامه داد: «ما تعهداتی از اسرائیل در مورد تسهیل ورود کمک های بشردوستانه دریافت کردیم. ما برای آزادی گروگان ها در غزه تلاش می کنیم.»

وی همچنین به مساله کشف گورهای دسته جمعی در اطراف بیمارستان های غزه اشاره کرد و گفت: «گزارش های مربوط به گورهای دسته جمعی در غزه بسیار نگران کننده است.»

دستگاه دفاع مدنی نوار غزه روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که تعداد اجساد کشف شده از گور جمعی که روز شنبه پس از خروج نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در بیمارستان «ناصر» واقع در شهر خان‌ یونس در جنوب نوار غزه کشف شده بود، به ۲۸۳ جسد افزایش یافته است.

آفریقای جنوبی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تصمیمات دیوان دادگستری بین‌المللی را نادیده گرفته و به جنگ خود علیه غزه ادامه می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان
  • امریکا : به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • سالیوان: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند!
  • حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی برای مقابله با حملات ایران
  • بحران ناتمام تل‌آویو
  • به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • سالیوان: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • سرنوشت رژیم اشغالگر صهیونیستی بعد از تنبیه در عملیات وعده صادق چه خواهد بود؟
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • ادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزه