Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@11:44:51 GMT

مخالف تشکیل وزارت بازرگانی هستم/دولت نباید بزرگ شود

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۲۷۴۵

مخالف تشکیل وزارت بازرگانی هستم/دولت نباید بزرگ شود

مسعود پزشکیان در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره تشکیل وزارت بازرگانی گفت: ما موظفیم که طبق قانون طرح ها و لوایح را بر اساس نوبت بررسی‌شان در دستور کار صحن علنی قرار دهیم.

وی تأکید کرد: بنده مخالف تشکیل وزارت بازرگانی هستم، چرا که معتقدم دولت نباید بزرگ شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از سوی دیگر مشکل ما ایجاد ساختار نیست، بلکه مشکل اصلی عدم تفویض اختیار و قدرت به مدیران پایین دستی است و تا زمانی که به آنان اختیار ندهیم و همه اختیارات را در تهران متمرکز کنیم، همین آش و همین کاسه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پزشکیان خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات کشور نباید به دنبال تشکیل وزارتخانه جدید باشیم، بلکه باید اختیارات از پایتخت به استان ها و از استان ها به شهرستان ها واگذار شود و سپس برای هر یک از این بخش ها وظایف خاصی تعریف شود و از آنان بخواهیم که درباره عملکردشان پاسخگو باشند.

کد خبر 4701626 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: مسعود پزشکیان مجلس شورای اسلامی وزارت بازرگانی مجلس شورای اسلامی محمد جواد ظریف حسن روحانی وزارت امور خارجه ایران ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران محمدجواد ظریف ایالات متحده آمریکا هیئت دولت سپاه پاسداران علی لاریجانی انقلاب اسلامی ایران شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۲۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ تصویر جالب از گپ و گفت ۳ کاندیدای ریاست مجلس دوازدهم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در جریان نشست علنی صبح روز گذشته دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی، عکسی از گفتگوی مسعود پزشکیان با محمد باقر قالیباف و مجتبی ذوالنور را مشاهده می‌کنید.

محمدباقر قالیباف، مسعود پزشکیان و ذوالنوری از جمله منتخبان مجلس یازدهم هستند که اسم‌شان به عنوان نامزدهای انتخابات هیأت رئیسه برای کرسی ریاست شنیده می‌شود.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901308

دیگر خبرها

  • ‌مشکل کمبود معلم در استان فارس حل می‌شود/ تشکیل قرارگاه تکریم مقام معلم
  • ۲ تصویر جالب از گپ و گفت ۳ کاندیدای ریاست مجلس دوازدهم
  • قالیباف: دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • مسکن مهر چاله‌ های بزرگ دارد
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • رفع چاله‌های بزرگ مسکن مهر در دولت سیزدهم
  • چرا کارتر با تشکیل کشور فلسطین مخالف بود؟!
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟
  • مشکل تأمین برق ناشی از ناترازی درآمد و هزینه‌های شرکت برق است
  • ۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود