Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@23:32:07 GMT

۱۸ طرح عمرانی، خدماتی و بهداشتی در ماکو افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۲۸۶۸

۱۸ طرح عمرانی، خدماتی و بهداشتی در ماکو افتتاح شد

این طرح‌های افتتاحی شامل پنج سد آبخیزداری با چهار هزار مترمکعب سنگ چینی ملاتی در حوضه آبریز مشرف به شهر ماکو ، چهار واحد خانه بهداشت کارگری در واحدهای با اشتغال ۵۰ نفر به بالا، افتتاح روکش آسفالت راه روستایی قزل‌داغ به طول یک هزار و ۲۰۰ متر و افتتاح هشت باب واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) ماکو هرکدام با ۶۵ متر مریع زیربنا در روستای کشمش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای افتتاح و بهره‌برداری از این طرح‌ها در مجموع یک میلیارد و ۶۷۶ میلیون تومان هزینه شده است و علاوه بر آن نیز سه طرح آموزشی و آبخیزداری با حضور مسئولان کلنگ‌زنی شد.

اولین کلنگ زنی مدرسه سه کلاسه خیرساز با مشارکت اداره‌کل تجهیز و نوسازی مدارس استان در روستای «ارنلر» و با ۶۳۰ میلیون تومان اعتبار بود و پس از آن نیز کلنگ دو طرح آبخیزداری با اعتباری بالغ بر ۷۶۰ میلیون تومان به زمین زده شد.

در مجموع دومین روز هفته دولت سه طرح آموزشی و آبخیزداری و ۱۸ طرح عمرانی، خدماتی، بهداشتی و آبخیزداری در این شهرستان افتتاح یا کلنگ زنی شد.

ماکو یکی از شهرهای شمالی آذربایجان‌غربی است که با بیش از ۹۷ هزار نفر جمعیت در داخل محدوده منطقه آزاد ماکو قرار دارد.

۷۱۳۲/۳۰۷۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت طرح های زیرساختی ماکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۲۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد

سی‌ویکمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت آغاز بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه با هزینه ۱۰۳ میلیارد تومان «به احترام مردم اصفهان» امروز (دوشنبه) با حضور مدیران شهری اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه با هزینه ۱۰۳ میلیارد تومان امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در قالب سی‌ویکمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با حضور مدیران شهری اصفهان آغاز شد.

بخشی از این پروژه‌ها شامل بازسازی و به‌روزرسانی بولینگ، راه‌اندازی مجموعه‌های غذایی جدید، توسعه پارکینگ‌ها و زیرساخت‌های خدماتی و احداث و نصب پنل‌های خورشیدی است.

شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان به‌دنبال پیگیری اقدامات ویژه حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت ارزنده با بخش خصوصی و معرفی پروژه‌های قابل توجه و نوین تفریحی و گردشگری به مدیریت شهری اقدامات ویژه‌ای را طی دو سال اخیر در این حوزه رقم زده است.

کد خبر 749151

دیگر خبرها

  • تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی 
  • کلنگ زنی شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • درخواست نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش برای رسیدگی به امکانات و مزایا
  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ قیمت امروز طلا و سکه
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز