Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@06:57:32 GMT

«دخئا» دلیل جدید نگرانی یونایتد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۳۲۷۸

«دخئا» دلیل جدید نگرانی یونایتد

به گزارش خبرگزاری مهر، تنها دو هفته از آغاز بازی‌های لیگ انگلیس گذشته است، اما به نظر تیم فوتبال منچستریونایتد هنوز دلیلی برای نگرانی دارد. بعد از این که پل پوگبا درخواست کرده بود از یونایتد جدا شود و رئال هم برای خرید او فشار می‌آورد، این که نقل و انتقالات در انگلیس به پایان رسید باعث آرامش باشگاه انگلیسی شد، اما دوباره این تیم نگرانی‌ای دارد و آن هم از بابت تمدید قرارداد داوید دخئا، دروازه‌بان اسپانیایی است که هنوز انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یونایتد نگران است که دخئا در نهایت به عنوان بازیکن آزاد به تیمی دیگر برود.

قرارداد دخئا در پایان فصل جاری به پایان می‎رسد، او اخیرا به صورت شفاهی با سران باشگاه برای تمدید قرارداد به توافق رسیده بود و قرار بود قراردادش تا سال ۲۰۲۵ تمدید شود. طبق توافقات این دروازه‌بان هفته‌ای ۳۵۰ هزار پوند در یونایتد دستمزد خواهد گرفت. این در حالی است که هنوز خبری از امضای قرارداد نیست.

به نظر چیزی که او را پشیمان کرده قانون جدید در باشگاه یونایتد است که اگر باشگاه نتواند برای فصل آینده به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند، از دستمزد همه بازیکنان ۲۵ درصد کاسته خواهد شد. این یعنی دستمزد دخئا ۲۶۰ هزار پوند در هفته خواهد شد.

کد خبر 4700794

منبع: مهر

کلیدواژه: منچستریونایتد داوید دخیا لیگ برتر انگلیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس مسابقات قهرمانی جهان آندره استراماچونی گابریل کالدرون کشتی فرنگی کشتی آزاد تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم فوتبال پارس جنوبی جم فوتسال جام باشگاه های آسیا کشتی قایقرانی تیم فوتسال مس سونگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۳۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد

سرمربی پورتو که بارها نامش به عنوان گزینه هدایت سایر تیم ها مطرح شده، در پرتغال ماندنی شد.

طرفداری | سرجیو کونسیسائو، سرمربی 49 ساله پورتو برای تمدید قرارداد با این تیم به توافق رسید.

با اعلام باشگاه پورتو، قرارداد سرجیو کونسیسائو با این تیم تا تابستان 2028 تمدید شد. این سرمربی که از سال 2017 در پورتو حضور دارد، در 372 بازی روی نیمکت این تیم نشسته و 268 پیروزی، 49 تساوی و 55 شکست را با پورتو کسب کرده است. کونسیسائو در طول این هفت سال در پورتو موفق به کسب ده جام مختلف شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد
  • پایان شایعات؛ قرارداد سرمربی محبوب طارمی تا سال ۲۰۲۸ امضا شد
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • آمادگی رم و اسپیناتزولا برای تداوم همکاری؛ احتمال تمدید دو ساله قرارداد
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس