Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-01@14:33:40 GMT

لوازم التحریر 60 تا 90 درصد گران شده است

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۳۵۲۳

لوازم التحریر 60 تا 90 درصد گران شده است

‌رئیس اتحادیه لوازم التحریر و فروشندگان کتاب ارومیه گفت: قیمت لوازم التحریر 60 الی 90درصد افزایش یافته است.

‌حسن سلیمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا‌ با اشاره به اینکه لوازم التحریر موجود در بازار توسط واسطه ها و از تهران خریداری می شود و افزایش قیمت ها در دست فروشندگان شهرستان نیست، تصریح کرد: با وجود افزایش قیمت لوازم التحریر، هیچ گونه کمبودی در عرضه ‌محصولات در بازار نداریم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه لوازم التحریر و فروشندگان کتاب ارومیه خاطر‌نشان کرد: با توجه به افزایش قیمت کاغذ به دلیل افزایش قیمت دلار بیشترین افزایش قیمت را در بین لوازم التحریر در محصولات کاغذی از جمله دفترچه ها با 80 درصد افزایش قیمت نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهدیم.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به 100درصد لوازم التحریر موجود در بازار ایرانی هستند اظهار کرد: خوشبختانه با بهتر شدن کیفیت لوازم التحریر ایرانی نسبت به جنس خارجی رغبت مردم به استفاده از این محصولات افزایش یافته و جنس ایرانی قابلیت رقابت با جنس خارجی را در این عرصه دارد.

سلیمی یادآورشد: در حال حاضر نزدیک به 200واحد عرضه نوشت افزار در سطح ارومیه فعال هستند.

رئیس اتحادیه لوازم التحریر و فروشندگان کتاب ارومیه با اشاره به اینکه سال گذشته دست فروشان خیابان عطایی که محصولات بی کیفیت و تقلبی عرضه می کردند با مشارکت شهرداری جمع آوری شدند، ادامه داد: در سال جاری نیز با هماهنگی های انجام شده با فرمانداری و شهرداری در تلاش هستیم از فعالیت این افراد جلوگیری کنیم.

وی در خصوص تعداد اکیپ های بازرسی از واحد های عرضه لوازم التحریر نیز افزود: بازرس ها و اکیپ های نظارتی از سوی اتحادیه و اصناف شهرستان به صورت روزانه از واحدهای عرضه لوازم التحریر بازرسی می کنند و مردم میتوانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره 32364446 تماس بگیرند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: لوازم التحریر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۳۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ سکه ۸۰۰ هزار تومان گران شد

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز دوشنبه (۱۱ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، با رشد ۸۰۰ هزار تومانی به ۴۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۸ میلیون تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته، ۲۴ میلیون تومان و ربع سکه با رشد ۲۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته، به نرخ ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۵۱۱ هزار تومان معامله شد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۱۵ دلار رسید.

کد خبر 6093000 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد
  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • قیمت سکه ۱۱ اردیبهشت چقدر گران شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ سکه ۸۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت سکه امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد