Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی، با اشاره به شرایط جوی کشور طی روز‌های آینده، گفت: برای بعد از ظهر امروز شمال استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، ارتفاعات البرز در زنجان، قزوین، البرز و تهران، شرق هرمزگان رگبار پراکنده و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه در گیلان و مازندران بارش خفیف باران پیش یبینی می‌شود، افزود: سه شنبه برای غرب گلستان بارش خفیف باران و بریا شمال کردستان رگبار پراکنده و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گودرزی ادامه داد: از بعد از ظهر و اوایل شب چهارشنبه به تدریج با نفوذ جریانات شمالی برای سواحل دریای خزر بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه پنج شنبه برای گیلان و مازندارن بارش باران انتظار است، گفت: خراسان شمالی، خراسان رضوی، ارتفاعات البرز، شمال سمنان و تهران رگبار پراکنده همراه رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

گودرزی با تاکید بر اینکه تا آخر هفته شرق و جنوب شرق کشور به ویژه زابل، شرق کرمان و هرمزگان وزش باد‌های شدید همراه با گرد و خاک را تجربه می‌کند، افزود: برای سایر مناطق کشور جوی پایدار پیش بینی می‌شود.

وی همچنین از خنک شدن ۳ تا ۵ درجه‌ای دمای هوا در سواحل دریای خزر خبر داد و گفت: از سه شنبه تا حدودی دریا مواج خواهد شد.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه تهران وضعیت هوای صاف تا کمی ابری را تجربه می‌کند، گفت: شهرکرد با دمای ۶ درجه به عنوان خنک‌ترین و اهواز با دمای ۴۷ درجه گرم‌ترین مراکز استان در کشور هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی سازمان هواشناسی سواحل دریای خزر گرد و خاک برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۳۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (چهارشنبه) به تدریج ابرناکی و بارش در شرق سواحل دریای خزر، شرق تهران و استان‌های سمنان و خراسان شمالی کاهش یافته و در مرکز، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور ادامه خواهد داشت.

امروز در شمال شرق فارس، غرب کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، جنوب خراسان رضوی و خراسان جنوبی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد و در سایر مناطق بارندگی خفیف است.

پنجشنبه در شرق و شمال شرق کشور و استان فارس رگبار ضعیف و پراکنده همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود و در جنوب شرق کشور شامل کرمان، نیمه جنوبی خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

جمعه در ارتفاعات جنوب کرمان و شرق یزد رگبار پراکنده و وزش باد و در نوار غربی کشور روند افزایش نسبی دما انتظار می‌رود.

شنبه در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات غرب فارس افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد. همچنین در ساعات بعدازظهر در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی افزایش ابر و رگبار و رعد و برق انتظار می‌رود.

یکشنبه در ارتفاعات خوزستان و ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، غرب فارس و شمال بوشهر افزایش ابر و رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

تا روز جمعه وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت و در برخی ساعات روز شدید و گاهی با گرد و خاک همراه خواهد بود.

چهارشنبه و پنجشنبه خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است.

کد خبر 846826 برچسب‌ها خبر مهم آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي باران گرد و خاک

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده در ارتفاعات خوزستان
  • گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • رگبار پراکنده باران در تهران
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور