Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@02:16:17 GMT

دیدار یاران انصاری فرد با تیم ژاوی به تاخیر افتاد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۳۶۷۳

 سایت «استاد الدوحه» قطر خبر داد که بازی السیلیه با السد در هفته سوم لیگ ستارگان قطر از تاریخ 15 سپتامبر به تاریخ 24 سپتامبر تغییر پیدا کرد.

اخبار ورزشی- این تاخیر در زمان برگزاری دیدار به خاطر حضور السد در بازی برگشت با النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا است. از طرف دیگر ورزشگاه بازی السیلیه با الاهلی در هفته دوم لیگ ستارگان نیز تغییر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

السیلیه در این فصل کریم انصاری فرد، مهاجم ملی پوش کشورمان را در ترکیب خود دارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انصاری فرد ژاوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۳۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته سی و سوم سوپر لیگ یونان، آ. ا. ک آتن که احسان حاج‌صفی را برای ششمین بازی پیاپی در ترکیب و سمت چپ خط دفاعی داشت، از ساعت 21 چهارشنبه شب در استادیوم اوپاپ آرنا مقابل پاناتینایکوس رده دومی قرار گرفت.

یاران حاج‌صفی که طی سه هفته گذشته روند خوبی طی کرده و با کسب یک مساوی و دو پیروزی متوالی به صدر جدول سوپر لیگ یونان رسیده بودند، سعی داشتند در دیدار خانگی مقابل پاناتینایکوس، اختلاف یک امتیازی با این تیم را بیشتر کنند که موفق به انجام این کار شدند و برد پُر گل به دست آوردند.

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن در بازی حساس و سرنوشت‌ساز در راه رسیدن به قهرمانی توانست به پیروزی ارزشمند سه بر صفر مقابل پاناتینایکوس دست پیدا کند تا 75 امتیازی شود و صدرنشین جدول سوپر لیگ یونان بماند.

یاران حاج‌صفی در حالی اختلاف خود با پاناتینایکوس رده دومی را به 4 امتیاز افزایش دادند که سه مسابقه دیگر تا پایان فصل جاری سوپر لیگ یونان دارند و این برد موجب شد شانس بیشتری نسبت به همیشه برای قهرمانی داشته باشند.

احسان حاج‌صفی، مدافع ایرانی آ. ا. ک آتن حضور 90 دقیقه‌ای در دیدار مقابل پاناتینایکوس داشت و جزو بهترین بازیکنان تیمش بود.

دیگر خبرها

  • نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس
  • (عکس) مدافع تیم ملی در جشن قهرمانی سامورایی شد
  • حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • اتفاق جالب برای امین حزباوی در قطر
  • کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب کرد
  • حزباوی با السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب برد
  • حزباوی جلوی چشم ابراهیمی جشن می‌گیرد