Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@10:50:27 GMT

دوران دفاع مقدس نباید بە فراموشی سپردە شود

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۳۷۴۱

دوران دفاع مقدس نباید بە فراموشی سپردە شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، حسین خوش اقبال در جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات دولت و نظام به مردم و بستری برای زدودن غبار ناامیدی از جامعه است.

وی با بیان اینکه هماهنگی های لازم برای برگزاری باشکوه هفته دفاع مقدس باید به نحو مطلوب انجام شود، گفت: ما هر چه داریم به لطف ایثار و فداکاری رزمندگان است و باید هرچه در توان داریم برای زنده نگاه داشتن این ایام به کار بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان تاکید کرد: نباید گذاشت که دوران سرنوشت ساز و حماسی دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود، چرا که فرزندان این ملت در آن ایام با هرچه در توان داشتند از کشور و انقلاب دفاع کردند.

خوش اقبال در ادامه سخنان خود به ضرورت احداث موزه دفاع مقدس در سنندج اشاره کرد و افزود: کردستان از جمله استانهای درگیر جنگ در دوران دفاع مقدس بود و ضرورت دارد موزه دفاع مقدس هر چه زودتر احداث شود.

وی تصریح کرد: استانهای درگیر جنگ و از جمله کردستان در احداث موزه دفاع مقدس کوتاهی کردند و استانهایی که درگیر جنگ نبودەاند زودتر اقدام به احداث موزه دفاع مقدس کرده اند.

46

کد خبر 1293224

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کردستان دفاع مقدس جنگ تحمیلی موزه دونالد ترامپ محمدجواد ظریف ایالات متحده آمریکا فرانسه بازیگران سینما و تلویزیون ایران باشگاه استقلال داریوش اسدزاده باشگاه پرسپولیس امانوئل مکرون لیگ برتر نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۳۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم محرابی پیش ازظهر دوشنبه در حاشیه تقدیر از سومین جشنواره ملی «افتخار من» خاطره گویی پیشکسوتان دفاع مقدس ویژه فرزندان، نوادگان، همسران و بستگان، افزود: ۱۵۲ اثر به دبیرخانه استانی سومین جشنواره ملی «افتخار من» در مازندران ارسال شد، بیان کرد: در آئین اختتامیه این جشنواره در مازندران برگزار شد از ۲۰ برگزیده تقدیر به عمل آمد.

محرابی با بیان اینکه در بخش دل نوشته ۴۵ اثر، صوت ۲۱ اثر، عکس سه اثر، فیلم ۷۷ اثر، خاطره یک اثر، یادداشت ۵ اثر به دبیرخانه استانی واقع در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ارسال شد، اذعان داشت: سومین جشنواره ملی «افتخار من» در بخش‌های فیلم کوتاه، فایل صوتی، عکس، خاطره، دل نوشته و… با موضوع دفاع مقدس، محور مقاومت، فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت خاطره گویی پیشکسوتان دفاع مقدس برای فرزندان و نوادگان برگزار شد.

محمدرضا میار عباسی نوه منصور میار عباسی نفر اول بخش فیلم کوتاه و یکی از چهار برگزیده این جشنواره نیز ضمن ابراز خرسندی از انتخاب اثر نوه‌اش در این جشنواره گفت: پدر محمدرضا» فراخوان جشنواره را از طریق فضای مجازی دریافت کرد و توانست با هنر خود فیلم کوتاهی با موضوع جشنواره تهیه و به دبیرخانه ارسال کند.

این نویسنده با بیان اینکه فیلم حاوی گفت و گوی دو طرفه بین من و نوه‌ام محمدرضا است، افزود: در شیوه خاطره گویی همه تلاشم این بود که بتوانم مفاهیم و آموزه‌های دفاع مقدس و رشادت فرزندان این ملت، ولایتمداری و مجاهدت‌شان را به او منتقل کنم.

منصور میار عباسی از رزمندگان دفاع مقدس اهل شهرستان چالوس صاحب دو اثر به نام‌های «عارفان امین» و «گل‌های بهشت» است که در حاشیه این مراسم ابن دو اثر را به کتابخانه تخصصی دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران اهدا کرد.

کد خبر 6091951

دیگر خبرها

  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • فیلم| جوانی که برای دفاع از ۳ دختر با اراذل درگیر شد
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز