Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@23:31:34 GMT

«هابز و شاو» در چین ۱۰۰ میلیون دلاری شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۴۰۸۷

«هابز و شاو» در چین ۱۰۰ میلیون دلاری شد

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، فیلم سینمایی هابز و شاو محصول کمپانی یونیورسال، به لطف فروش ۱۰۲ میلیون دلاری در کشور چین، به رتبه نخست گیشه‌های بین المللی بازگشت.

نسخه فرعی سریع و خشن با ایفای نقش دواین جانسون و جیسون استاتهام، در گیشه‌های داخلی این هفته ۱۲۰ میلیون دلار دیگر فروش داشت و فروش جهانی خود به غیر از گیشه داخلی را با ۴۴۱ میلیون دلار رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با احتساب فروش داخلی، این فیلم به مرز ۶۰۰ میلیون دلار رسیده است.

«هابز و شاو» در کشور چین رکورد‌های متعددی را شکست که شامل بزرگترین افتتاحیه ماه اگوست چین در طول تاریخ می شود. این فیلم همچنین دومین فیلم پرفروش از مجموعه سینمایی سریع و خشن در این کشور شد. رکورد این بخش به «سرنوشت خشمگین» در سال ۲۰۱۷ با ۱۸۴ میلیون دلار تعلق دارد.

انیمیشن «شیر شاه» دیزنی نیز موفق ظاهر شد و این هفته از مرز ۱.۵ میلیارد دلار فروش جهانی عبور کرد و به نهمین فیلم پرفروش جهان تبدیل شد. پیش بینی می‌شود این فیلم که توسط جان فاورو کارگردانی شده است، تا به امروز مرز یک میلیارد دلار از گیشه‌های خارجی را رد کرده باشد. فروش این هفته شیر شاه ۳۰ میلیون دلار بود که ۱۶ میلیون آن مربوط به کشور ایتالیاست.

فیلم «پرندگان خشمگین ۲» نیز در این هفته از ۴۳ گیشه بین المللی، ده میلیون دلار فروش داشت و در مجموع به ۴۷ میلیون دلار رسید.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۴۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته تسلیحاتی 6 میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین

به گزارش خبرگزاری مهر، پنتاگون در حال آماده شدن برای امضای قراردادهایی به ارزش ۶ میلیارد دلار برای تحویل تسلیحات و تجهیزات نظامی جدید به اوکراین خبر داد.

خبرگزاری اسپوتنیک روز جمعه گزارش داد که لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا از ثبت سفارش جدید خرید تسلیحات از پنتاگون به ارزش ۶ میلیارد دلار به اوکراین را تأیید کرد.

بر پایه این گزارش، آستین پس از پایان نشست با گروه تماس اوکراین با موضوع تقویت نظامی ارتش اوکراین از آمادگی پنتاگون برای تخصیص کمک نظامی واشنگتن به ارزش ۶ میلیارد دلار خبر داد.

وزیر دفاع آمریکا این بسته حمایت نظامی آمریکا به رژیم کی‌یف را بزرگ‌ترین بسته کمک مالی واشنگتن به کی‌یف توصیف کرد.

این بسته شامل سامانه‌های دفاع هوایی پاتریوت، گلوله‌های توپخانه، پهپاد، تجهیزات ضد پهپاد و موشک‌های هوا به هوا است.

گفتنی است که پاتریک رایدر، سخنگوی پنتاگون دیروز پنجشنبه اعلام کرد که آمریکا ارسال تسلیحات جدید در قالب بسته کمکی نظامی به اوکراین را آغاز کرده است.

کد خبر 6089391

دیگر خبرها

  • بسته تسلیحاتی 6 میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین
  • هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • این ۱۴ نفر بالاترین ثروت در جهان را دارند
  • مبادله تجاری ۱۱ میلیون دلاری گمرکات مازندران و پاکستان
  • تجارت ۵ میلیارد دلاری گمرکات کردستان در سال گذشته
  • ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ
  • بودجه روسیه برمبنای نفت ۶۵ دلاری تنظیم می‌شود
  • لمس یک میلیارد دلاری صادرات به روسیه
  • حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر