Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رئیس ستاد عتبات عالیات خوزستان گفت: برای اربعین امسال حداقل به 6 میلیون آب معدنی در استان خوزستان نیاز داریم
حجت الاسلام سید محمود موسوی در جلسه ستاد اربعین حسینی خوزستان اظهار داشت: هرچقدر تعداد مواکب کاهش و کیفیت ارائه خدمات افزایش پیدا کند، خیلی بهتر است.
وی افزود: سامانه ثبت نام فعالیت مواکب نسبت به حذف مواکب کم کار اقدام می‌کند ولی نباید برای این کار شاهد مقابله باشیم و نیاز به همکاری فرمانداری‌های متولی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس ستاد عتبات عالیات خوزستان تصریح کرد: برخی سازمان‌ها به عنوان شهدا موکب گرفتند یا نیاز بود که حتما خدمات خاص داشته باشند ولی نباید نقشه و طرح چذابه به عنوان شهر اربعینی بهم بخورد.
موسوی یادآور شد: امسال حداقل به 6 میلیون آب معدنی نیاز داریم یا مثلا 300 هزار قرص نان که قطعا مواکب به تنهایی امکان تأمین این ارقام را ندارند.
وی با اشاره به پیش بینی برای تأمین 10 هزار قالب یخ به صورت روزانه ادامه داد: سال گذشته 55 تریلر آب معدنی وارد مرزهای خوزستان شدند که امسال این تعداد را به 100 تریلر افزایش دادیم.
رئیس ستاد عتبات عالیات خوزستان با اشاره به نیاز ویژه ای برای تأمین آب شرب در مرزها بیان کرد: در هر دو پایانه مرزی حدود 20 هزار نفر عوامل داریم و تورهای مذهبی بازدیدی نیز هست که در این صورت حتی اگر زائری نباشد برای این جمعیت نیاز به آب معدنی داریم.
موسوی با اشاره به اینکه اندیمشک 80 موکب مستقر دارد، گفت: همچنین برای ورودی‌های مختلف خوزستان مواکبی در شهرهای بهبهان، هندیجان، ایذه و دهدز برپا می‌شود و خوشبختانه مردم و مسئولان هم ورودی هم برای اسکان این چند سال خدمات ویژه ای داشتند.
رئیس ستاد عتبات عالیات خوزستان عنوان کرد: از دستگاه‌های دولتی تقاضا داریم که به دنبال موکب داری نباشند و به موکب‌های مردمی کمک کنند.
موسوی با بیان اینکه در اربعین در مرزهای خوزستان انتظار نظم بیشتری داریم، گفت:در چذابه 6 مکان تجمعی بزرگ برای استراحت، اسکان، نماز و پذیرایی پیش بینی شده است.
وی در پایان خبر داد:در سال دو مرحله همایش موکب‌ها را داریم و امسال هم باید قبل از اربعین این همایش را باید با حمایت استانداری و فرمانداری‌ها برگزار کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۴۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی آبادان در نخستین نشست ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی ۱۴۰۳ دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی گفت: ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه مستقر خواهند شد.
اسماعیل ویسی به استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: نیرو‌های دانشگاه علوم پزشکی آبادان از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیرو‌های خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.
نشست‌های ستاد رابعین حسینی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با فواصل زمانی هر ۲ هفته یکبار، نیاز‌ها و پیشنهادات خود را برای خدمات رسانی به زائران مورد بررسی قرار می‌دهد و از سوی دبیرخانه اربعین حسینی جمع‌بندی و به معاونت توسعه مدیریت و منابع اعلام می‌کند.
وی با اشاره به اینکه شرایط دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای خدمت به زائران اربعین نسبت به سال گذشته امکانات بیشتر پیش‌بینی کرده است گفت: نیاز‌های دارویی و درمانی زائران در مرکز شهید سلیمانی شلمچه تامین خواهد شد.
در ادامه، اعضای حاضر در این نشست برنامه‌های خود را برای برگزاری مراسم اربعین حسینی سال‌جاری تشریح کردند و همچنین به بیان نیاز‌ها و چالش‌های احتمالی پیش رو پرداختند.

بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمشی اربعین حسینی است.

دیگر خبرها

  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین
  • ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور
  • ۱۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران در سال جاری پرداخت می شود
  • پیش‌بینی اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی اعتبار۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین امسال
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما