Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسن نیوز: امیر حیات مقدم استاندار پیشین خوزستان گفت در بندر هندیجان در حدود دویست قایق صیادی وجود دارد که مشکل تردد دارند و جناب آقای یوسف اعتلایی نماینده صیادان این موضوع را در جلسات مختلف بیان نموده اند.

صیادی باید صد در صد جز مشاغل سخت باشد. صیادان باید بیمه تکمیلی داشته باشند.

اسکله بحرکان مشکل برق دارد و احتیاج به تعمیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حل مشکلاتی از این دست احتیاج به بودجه بالا ندارد و به راحتی قابل حل است و باید خاطر نشان شوم که چرا در سال نود وهشت همچنان باید شاهد این مشکلات باشیم.

بندر هندیجان در جنوب خوزستان واقع شده و در حدود نود و پنج کیلومتر مرز آبی دارد و اسکله بحرکان و سجافی زیر مجموعه هندیجان هستند و بخشی از مردم این منطقه شغل صیادی دارند.

متاسفانه به دلایل مختلف صیادان این منطقه مظلوم هستند و از لحاظ بیمه تکمیلی وقرار نگرفتن در زمره مشاغل سخت و تردد مشکل داشته اند و ما باید در جمهوری اسلامی این مشکلات را در اسرع وقت و برای رضای خداوند متعال حل کنیم.

بندر هندیجان پتانسیل لازم برای تبدیل شدن به قطب اقتصادی و تجاری را داشته، ولی متاسفانه در مظلومیت واقع شده. در مملکت ما حتی یک صیاد هم نباید مشکل تردد داشته باشد چه برسد به این تعداد بالا. صیادی شغل سخت و دشواری است و دیگر تحمل مشکلات اداری و مسایلی از این دست را ندارد.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: امیر حیات مقدم استاندار پیشین خوزستان قایق های صیادی هندیجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۴۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند

سید ابراهیم رئیسی گفت: مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

به گزارش ایسنا، رئیس‌جمهور امروز در جمع مردم جنوب غرب تهران گفت: آن‌چه که شهدای عزیز ما جان خود را نثار آن کردند، توجه به قوانین خداوند و اجرای آن‌ در همه عرصه‌های زندگی است.  آنچه در وصایای شهدا آمده، اجرای عدالت است، یعنی آن ظرفیتی که در کشور وجود داردبر اساس عدالت توزیع شود.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به موضوع انرژی گفت: امروز  طبق برنامه‌ریزی‌ها مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

رئیس‌جمهور همچنین در زمینه اشتغال و مسکن بیان کرد: در ابتدای دولت گفتیم که هر سال باید یک میلیون شغل ایجاد می‌شد که اگر می‌شد امروز با مشکل روبرو نبودیم، امروز از وعده خود عقب نیستیم، در بسیاری از استان‌ها نرخ بی‌کاری در کشور کاهشی است، مسئله مسکن هم مهم است. اگر در سال‌های قبل سالی یک میلیون مسکن ساخته می‌شد،‌ امروز در تهران و استان‌ها مشکل مسکن نداشتیم. هم قانون می‌گوید و هم‌ نیاز کشور است که یک میلیون مسکن ساخته شود، اگر این اتفاق رخ دهد نیاز مردم برطرف خواهد شد.

تکمیل می‌شود.

دیگر خبرها

  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • مدیریت درست بارندگی در یزد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • بارندگی یزد به درستی مدیریت شد
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!
  • تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • توقیف دو فروند قایق صیادی ترال در آب‌های قشم
  • توقیف ۲ فروند قایق صیادی در آب‌های قشم