Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- محسن خلیلی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیراهن‌های فصل جدید انتخاب خود بازیکنان است و ما هم به انتخاب آنها احترام گذاشتیم. تاریخ انتشار: 10:41 - 04 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۴۵۰۰

محسن خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص اینکه اعلام شده لباس اصلی این فصل پرسپولیس برای فصل پیش است و طرح جدیدی برای سرخپوشان درنظر گرفته نشده است، اظهار داشت: این مسئله درست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید طرح ۲۰۱۹ که انتخاب شده کمی شبیه طرح سال ۲۰۱۸ باشد، اما وقتی دو پیراهن را کنار هم قرار می‌دهید متوجه می‌شوید که تفاوت‌هایی وجود دارد.

وی ادامه داد: طرح ۲۰۱۹ در دوخت و بافت‌های روی پیراهن با طرح ۲۰۱۸ متفاوت است، البته شباهت‌هایی روی آستین‌ها وجود دارد، اما کلا متفاوت هستند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اینکه گفته شده او به تنهایی پیراهن این فصل پرسپولیس را انتخاب کرده است، گفت: اصلا درست نیست. من به نمایندگی آل‌اشپورت رفتم و ۵ مدل پیراهن را انتخاب کردم. این پیراهن‌ها را به تمرین آوردم تا خود بازیکنان انتخاب کنند. پیراهن‌های فصل جدید انتخاب خود بازیکنان است و ما هم به انتخاب آنها احترام گذاشتیم.

خلیلی تاکید کرد: پیراهن‌هایی که امسال برای تمرین و مسابقه در نظر گرفته شده کاملا بحث اسپانسری دارد و قرار نیست باشگاه هیچ پولی بابت پیراهن‌ها بدهد. شرکت آل‌اشپورت به عنوان اسپانسر تمام البسه امسال را تامین می‌کند.

وی در خصوص لباس‌های تمرینی پرسپولیس که هنوز به دست سرخپوشان نرسیده هم خاطرنشان کرد: در اردوی ترکیه که بودیم من سفری به دبی داشتم و به نمایندگی آل‌اشپورت رفتم. در آنجا لباس و کیت تمرینی را انتخاب کردم. البته هنوز این محوله به دست ما نرسیده که به محض رسیدن تمرینات را با لباس‌های جدید برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محسن خلیلی پرسپولیس لیگ برتر کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۴۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند

سرخپوشان پایتخت در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، میهمان نساجی در قائمشهر خواهند بود.

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی خود پیش از سفر به قائمشهر و دیدار برابر نساجی را از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد.

پیش از شروع تمرین، بازیکنان در جلسه فنی شرکت کردند و نکات تاکتیکی تیم از سوی کادر فنی برای سرخپوشان تشریح شد.

با شروع تمرین، بازیکنان در قالب سه گروه به راندو پرداختند. اوسمار ویرا و سید جلال حسینی هم در گروه‌ها حاضر بودند و پا به پای بازیکنان، بازی کردند.

در قسمت‌های بعدی تمرین هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت.

تمرین امروز که یک ساعت به طول انجامید، بازیکن مصدوم نداشت و کلیه بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

بعد از پایان تمرین و پس از وقفه‌ای کوتاه، بازیکنان راهی فرودگاه شدند تا با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد قائمشهر ترک کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا (دوشنبه) در بازی برگشت برابر نساجی از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه به میدان می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ناظر داوری بازی گل گهر و شمس آذر: لباس دو تیم در جلسه هماهنگی مشکلی نداشت، زیر نور مشکل ایجاد شد!
  • اوزونیدیس: فوتبال «بکش زیرش» را بازی نمی‌کنم/ داریم یک تیم می‌سازیم
  • اوزونیدیس: تماشاگران نباید به این بازی اعتراض کنند!
  • اتفاق عجیب؛ بازیکنان گل گهر بین دو نیمه لباس شان را تغییر دادند!
  • یک تساوی دیگر از گل‌گهر؛ تیمی با ۲رنگ پیراهن!
  • چهره‌های مصمم در تمرین استقلال خوزستان (عکس)
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد