Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-29@12:39:58 GMT

بحران در تهران، شانتاژ در رم

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۴۹۴۹

خرداد؛«روزنامه معتبر گاتزتادلواسپورت با ذکر جزئیاتی در مورد اختلاف استراماچونی با مدیران استقلال، از تلاش مرد ایتالیایی برای فسخ قرارداد نوشته بود. طبیعی است که این تحرکات باعث نگرانی مدیران استقلال خواهد شد. آنها در حال همکاری با کسی هستند که هر لحظه به فرار می‌اندیشد. طبعا باشگاه هم در ماجراهای اخیر کم‌کاری داشته است اما نوع رفتار استراماچونی هم عجیب و بعضا غیر حرفه‌ای به‌ نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به گزارش خرداد، روزنامه دنیای‌ اقتصاد نوشت: «بعد از شش سال ناکامی، هواداران استقلال برای بالا بردن جام قهرمانی لیگ برتر ثانیه‌شماری می‌کنند؛ چیزی که تحمل این وضعیت را برای آنها دشوارتر کرده، قهرمانی‌های پیاپی رقیب سنتی درست در همین بازه زمانی است. استقلالی‌ها برای این که از زیر این فشار خارج شوند، از دو سال پیش عرف محکم عدم استفاده از مربی خارجی را شکستند و وینفرید شفر آلمانی را استخدام کردند. عصر پرفراز و نشیب شفر اما فقط با یک عنوان قهرمانی در جام‌ حذفی به پایان رسید تا مربی آلمانی برود و جایش را به یک جوان ایتالیایی بدهد.

از ابتدای این فصل آندره‌آ استراماچونی با سابقه هدایت اینتر روی نیمکت آبی‌ها نشست. او خیلی زود تمرینات پیش‌فصل را استارت زد تا یکی از باگ‌های اساسی آبی‌پوشان در چند سال گذشته را برطرف کرده باشد. استراماچونی آرامش خاصی هم داشت که باعث می‌شد استقلال از حواشی دور بماند. مجموعه این مسائل هواداران را امیدوار می‌کرد اما در فاصله فقط یک هفته تا آغاز لیگ نوزدهم ناگهان همه چیز به هم ریخت. ناهماهنگی در پروسه جذب میلیچ کروات باعث شد خط استعفای استراماچونی از طریق خود این مربی به رسانه‌های ایتالیایی داده شود. پس از آن هم شکست در هفته اول لیگ برتر و بهانه کردن غیبت مترجم روی نیمکت، یک آتش جدید به پا کرد. اگر چه آخرین جمله استراماچونی در نشست پرحاشیه تبریز این بود که «تسلیم نمی‌شوم» اما شواهد حاکی از ادامه یا حتی تشدید برخی بحران‌هاست.

باشگاه کوتاه نمی‌آید

داستان مترجم همچنان ادامه دارد. حالا دیگر موضوع را همه اهالی فوتبال فهمیده‌اند. استراماچونی فقط حاضر است با یک مترجم (آن هم نه ایتالیایی، بلکه انگلیسی) همکاری کند که این مترجم هم دوست نزدیک خطیر - معاون مستعفی استقلال- است. در همین حال مسئولان باشگاه به فعالیت‌های این فرد با تردید نگاه می‌کنند. گفته می‌شود این مترجم مدرک آنالیزوری دارد و در نحوه تمرینات تیم هم مداخله می‌کند. حتی برخی شایعات از دستمزد ماهانه ۳۰ میلیون تومانی وی حکایت دارد. استراماچونی حاضر نیست غیر از این مترجم با فرد دیگری کار کند و باشگاه هم این شرایط را نمی‌پذیرد. اطلاعات ما نشان می‌دهد موضوع آن قدر برای مدیران استقلال حساس شده که آنها به‌زودی عذر مترجم معتمد استراماچونی را خواهند خواست و باید دید واکنش مربی ایتالیایی به موضوع چه خواهد بود. این که مدیران باشگاه چنین اختلافی را کتمان یا لاپوشانی نمی‌کنند، خودش به‌تنهایی نشان می‌دهد کار در استقلال بیخ پیدا کرده است.

جبهه تخریب از ایتالیا

موضوع اما فقط همین نیست و گزارش‌های پیاپی رسانه‌های ایتالیایی در مورد بحران استقلال هم همچنان ادامه دارد. این گزارش‌ها با جزئیات کامل منتشر می‌شود؛ به طوری‌ که واضح است منابعی در ایران اخبار در اختیار خبرنگاران این کشور قرار می‌دهند. در این میان طبیعی است که شک اصلی متوجه استراماچونی و دستیارانش باشد. بعد از غائله تبریز، روزنامه معتبر گاتزتادلواسپورت از استراماچونی به‌عنوان یک «زندانی» در ایران یاد کرده بود که تعبیر بسیار تند و بی‌ربطی است. این رسانه با ذکر جزئیاتی در مورد اختلاف استراماچونی با مدیران استقلال، از تلاش مرد ایتالیایی برای فسخ قرارداد سخن گفته بود. طبیعی است که این تحرکات باعث نگرانی مدیران استقلال خواهد شد. آنها در حال همکاری با کسی هستند که هر لحظه به فرار می‌اندیشد. طبعا باشگاه هم در ماجراهای اخیر کم‌کاری داشته است اما نوع رفتار استراماچونی هم عجیب و بعضا غیر حرفه‌ای به‌ نظر می‌رسد.

درخشش مازادها

استقلال طبق معمول چند سال گذشته تابستان شلوغی را پشت‌ سر گذاشت و کلی بازیکن از دست داد. حالا درخشش برخی از همین نفرات مازاد در همان هفته اول به قوز بالای قوز تبدیل شده است. مهدی رحمتی کلین‌شیت کرد، فرشاد محمدی‌مهر پاس گل داد، روح‌الله باقری گل زد و امید نورافکن هم دو گل ساخت. دست‌ کم تمامی نفراتی که در این بند به آنها اشاره شد، با نظر مستقیم استراماچونی و مدیران باشگاه جدا شدند و هیچ منعی برای تمدید قراردادشان وجود نداشت. طبیعی است که تداوم احتمالی این روند، فشارها را روی کادر فنی و مدیریتی استقلال بیشتر و بیشتر خواهد کرد.»

برچسب ها: استراماچونی

منبع: خرداد

کلیدواژه: استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۴۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس

بر اساس گزارش رسانه‌های ایتالیایی، تیاگو موتا سرمربی بعدی یوونتوس خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برخی رسانه‌های ایتالیایی گزارش داده‌اند که باشگاه یوونتوس در پایان فصل جاری به همکاری‌اش با ماسیمیلیانو آلگری پایان خواهد داد و مدیران این باشگاه در جستجوی یافتن سرمربی بعدی این تیم هستند. جان لوکا دی‌مارتزیو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» در این خصوص خبر داد که سرمربی بعدی یوونتوس، تیاگو موتا خواهد بود که در بولونیا خوب عمل کرده است.

نیکولو اسکیرا دیگر خبرنگار ایتالیایی شناخته شده هم ضمن تأیید این خبر، گزارش داد که یوونتوس آماده عقد قراردادی دو ساله با قابلیت تمدید برای سال سوم با موتای 41 ساله است. طبق ادعای او، ملاقاتی هم بین نمایندگان باشگاه یوونتوس با این مربی برزیلی‌الاصل (در رده ملی برای ایتالیا بازی کرده است) صورت گرفته و توافق‌های اولیه هم حاصل شده است.

آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست

پیش از این روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» خبر داده بود؛ ماسیمیلیانو آلگری که به خاطر نتایج اخیر یوونتوس درباره آینده حرفه‌ای‌اش شایعاتی مطرح شده، در صورت ناکامی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا از سمت سرمربیگری یوونتوس اخراج خواهد شد.

قرارداد فعلی آلگری تا پایان فصل آینده با یوونتوس اعتبار دارد و تیم تحت هدایتش در حال حاضر با 65 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی سری A ایتالیاست و بولونیای تحت هدایت تیاگو موتا با 62 امتیاز درست پشت سر بانوی پیر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران
  • باشگاه رم: سردار آزمون فقط به این شرط می‌ماند!
  • شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان