Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اتاق خبر، در بسیاری از رستوران‌ها و فست‌فودها شما شاهد استفاده از میزهای پلاستیکی هستید. این میزها می‌توانند به دکوراسیون مورد نظر شما رنگ و جلوه‌ای جدید ببخشد.

 جنس این میز معمولا علاوه بر داخل محیط شما، میتواند در فضای باز هم مورد استفاده قرارگیرد. حیاط، تراس و حتی گاها پشت بام از جاهایی روبازی است که فقط چنین میزهایی دوام می آورند و به خاطر مواد اولیه مرغوبشان خشک و شکننده نشده و با کمی آب یا دستمالی نم دار آماده ارائه خدمات به شما خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این میزها علیرغم کاربرد متنوعشان اما معمولا سبک و تا حد زیادی ارزان نیز هستند. میز پلاستیکی خود را انتخاب کنید و از ارسال رایگان هرکجای ایران بهره مند شوید.

میزهای پلاستیکی از استهلاک کمتری نسبت به بقیه میزها برخودار هستند و همچنین دردسرهای میزهای چوبی و میزهای فلزی را ندارد. میز و صندلی پلاستیکی در مقابل آب مقاوم بوده و به راحتی می‌توان آن را شست یا با
دستمال مرطوب تمیز کرد اما میزهای چوبی و فلزی علاوه بر سنگین بودن در مقابل آب ممکن است مقاوم نباشد و در جابه جایی ها به راحتی آسیب می ببیند. در کنار همه‌ی این مزیت‌ها مهمترین مزیت میز پلاستیکی مقرون به صرفه بودن آن می‌باشد.

جنس میز پلاستیکی

میزهای پلاستیکی در اشکال گوناگون و با استفاده از مواد اولیه مختلفی ساخته می شوند که بهتر است برای انتخاب یک میز پلاستیکی از پلاستیک فشرده که به راحتی دچار شکستگی نمی شود انتخاب کنید. بسیاری از ما علاقمند به گذاشتن میز و صندلی در حیاط، بالکن، ایوان و پشت بام هستیم اما به دلیل مقاوم کم میز و صندلی چوبی و فلزی در مقابل باران از اینکار صرفنظر می کنیم. شما می توانید با انتخاب یک دست میز و صندلی پلاستیکی مرغوب برای بالکن، حیاط و یا پشت بام تان به خواسته تان برسید و دیگر نگران خراب شدن و فرسایش آنها در مقابل باران نشوید. توجه داشته باشید که آفتاب مستقیم ممکن است باعث فرسودگی و رنگ پریدگی وسایل پلاستیکی شود به همین دلیل انتخاب مکانی که آفتاب کمتری به میز و صندلی پلاستیکی برسد از روش های فرسایش دیرتر محصولات است.

صندلی پلاستیکی

صندلی پلاستیکی یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین وسیله‌های نشستن در محیط‌های باز و بسته همچون حیاط، پشت‌بام، باغ، آشپزخانه، بالکون و ... است. میز و صندلی پلاستیکی به دلیل تنوع طرح و رنگ می‌تواند برای شما امکانات زیادی را در تغییر دکوراسیون، چه در زمینه‌ی چیدمان و چه در زمینه رنگ فضای موردنظرتان فراهم کند. همچنین سبک بودن این میز و صندلی‌ها امکان جابه جایی راحت آنها را برای شما میسر می‌نماید.

استفاده از صندلی پلاستیکی در فضاهای باز محدودیت استفاده از صندلی‌های فلزی و چوبی در فصل‌های بارانی را ندارد و شما بدون دغدغه آسیب رسیدن به آنها می‌توانید در هر فضا و مکانی این صندلی‌ها را همراه با میزهای پلاستیکی یا بدون میز پلاستیکی استفاده کنید. اگر شما خیال راه‌اندازی یک اغذیه‌فروشی کوچک مانند فست فود، بستنی فروشی، اسنک فروشی و ... را دارید در ابتدای امر می‌توانید از میز و صندلی‌های پلاستیکی برای کاهش هزینه‌های راه‌اندازی خود استفاده کنید.

 در تهیه صندلی پلاستیکی سعی کنید کیفیت و جنس کالای مورد نظر را قبل از خرید بررسی کنید؛ هر چه پلاستیک صندلی مرغوب‌تر باشد عمر بیشتری خواهد داشت و شما زمان طولانی‌تری می‌توانید از آن استفاده کنید.

انواع صندلی های پلاستیکی صندلی پلاستیکی معمولی صندلی پلاستیکی ( پایه فلزی ) صندلی پلاستیکی تاشو صندلی پلاستیکی اداری صندلی پلاستیکی ویلایی چهار پایه پلاستیکی کوتاه چهار پایه پلاستیکی بلند صندلی و تخت کنار استخر انتخاب صندلی پلاستیکی

در خرید صندلی پلاستیکی بهتر است به کسانی که از این صندلی‌ها استفاده می‌کنند نیز توجه داشته باشید تا با توجه به آناتومی بدن آنها انتخابتان را محدود کنید. یک صندلی پلاستیکی ظریف و صندلی پلاستیکی تاشو تحمل وزن افراد بالای 80 تا 90 کیلو را ندارد؛ پس اگر استفاده کننده‌ها ممکن است افرادی بالای 80 کیلو باشند صندلی‌هایی از جنس پلاستیک محکم و مرغوب با پایه فلزی را انتخاب نمایید که جایگاه نشستن آن برای افراد مشکل ایجاد ننماید. ممکن است استفاده کنندگان صندلی پلاستیکی کودکان یا دانش‌آموزان باشند در این زمینه، انتخاب صندلی‌های تمام پلاستیک ظریف گزینه‌ی مناسب‌تری است. صندلی پلاستیکی در جابه جایی و اسباب‌کشی‌ها دچار آسیب کمتری می‌شوند. همچنین جایگزین کردن صندلی آسیب دیده در یک ست میز و صندلی پلاستیکی کار راحتری خواهد بود.

مزایای سطل پلاستیکی نسبت به سایر سطل ها

یکی از رایجترین وسایل در هر خانه ای سطل پلاستیکی است که می‌تواند در هر شکل و طرحی و برای هرکاری مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از سطل پلاستیکی نسبت به سایر سطل‌ها از مزیت بیشتری برخوردار است. قبل از هر چیز سبک بودن سطل‌های پلاستیکی است که بسیار مورد توجه مصرف‌کنندگان است. علاوه بر آن طراحی‌های جذاب این سطل‌هاست که مخاطب بیشتری را جذب می‌نماید. به دلیل مراحل ساخت راحت و مواد اولیه ارزان سطل پلاستیکی نسبت به سایر مواد، این محصول با قیمت بسیار مناسبی در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد که برای اقتصاد خانواده بسیار مقرون به صرفه است.

موارد استفاده از سطل پلاستیکی

سطل‌های پلاستیکی را می‌توان در موارد زیادی استفاده کرد. این سطل‌ها در دو نوع دردار و بدون در موجود هستند که نوع دردار آن برای ذخیره‌سازی مواد غذایی مانند برنج، قند، حبوبات، میوه‌جات و ... مناسب است و نوع بی در آن نیز برای انجام هر کاری که در آشپزخانه از عده اش بر بیاد می‌تواند به خانواده کمک کند. توجه داشته باشید که برای ذخیره سازی مواد باید از سطل‌های پلاستیکی که از مواد اولیه مرغوب تهیه شده‌اند استفاده نمود. همه‌ی ما استفاده عمده سطل پلاستیکی را در جمع‌آوری زباله می‌دانیم. سطل های پلاستیکی بزرگ و کوچک درداری که مناسب برای جمع آوری زباله های تولید شده هستند. برای انتخاب سطل زباله بهتر است به حجم زباله‌ها دقت شود و اگر نیاز چندانی به مرغوبیت مواد اولیه آن نیست از سطل‌های تولید شده از مواد بازیافتی استفاده شود.

مواد اولیه ساخت سطل پلاستیکی

کارخانه‌های تولید لوازم پلاستیکی در کشور بسیار گسترده هستند و هر کارخانه با توجه به نیاز مردم از پلاستیک مرغوب یا پلاستیک بازیافتی در ساخت وسایل خود استفاده می‌کند. استفاده از مواد بازیافتی در ساخت وسایل پلاستیکی صرفه اقتصادی زیادی برای کشور و خانواده‌ها دارد زیرا مواد دور ریز دوباره وارد چرخه اقتصادی شده‌اند و با قیمت بسیار مناسبی در اختیار مصرف‌کننده قرار گرفته اند. برخی از مواد اولیه پلاستیک حاوی بیسفنول است که یک ماده سرطان زا است و لازم است کارخانه‌ها بر روی محصولات خود داشتن یا نداشتن این ماده مضر را درج کنند.

تکنو ساخت فضایی موثر برای ارتباط بین عرضه کنندگان کالا و خدمات ساختمانی و متقاضیان بخش صنعت ساختمان فراهم آورده است و امید دارد با بهره گیری از توان بالای علمی و فنی و همچنین به کارگیری نظرات و تجربیات کارشناسان حوزه ساختمان در کنار مشارکت مردمی گامی در اعتلای فرهنگ ساخت و ساز در همجواری تکنولوژی های نوین ساختمانی بردارد.

همچنین شما می توانید برای اطلاع رسانی دقیق تر با شماره های 44291605 -021 و 09129233778 تماس حاصل نمایید.

 

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: صندلی پلاستیکی سطل پلاستیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۴۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با ۶۰ هزار تماشاگر

 به گزارش قدس آنلاین،  ورزشگاه آزادی که با صندلی‌گذاری طبقه دوم مدت‌هاست با عنوان استادیوم صد هزار نفری وداع کرده، باید حدود ۷۸ هزار صندلی صندلی در خود داشته باشد اما با تخریب بخشی از ورزشگاه و ناتوانی در ساخت دوباره آن، تنها ۴۵ هزار صندلی را روی خود می‌بیند.

به همین دلیل هواداران پرسپولیس با مانعی جدی برای پر کردن ورزشگاه مواجه بودند و مسئولان این باشگاه نیز تنها توانستند ظرفیت فروش بلیت تا همین حد را به دست بیاورند. اما بسیاری از تماشاگران این تیم با هجوم به استادیوم توانستند بدون بلیت وارد ورزشگاه شوند و به صورت فشرده و متراکم روی سکوهای استادیوم آزادی بنشینند.

بر اساس تخمین خبرنگاران حاضر در استادیوم آزادی چیزی حدود ۵۵ تا ۶۰ هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند که این عدد دو برابر تعداد تماشاگری است که در بازی همزمان دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال را از نزدیک تماشا کردند.

البته فراموش نکنید که باشگاه پرسپولیس با برچسب ۳۰۰ هزار تومانی روی قسمت روبروی جایگاه گران‌ترین بلیت فوتبال ایران را به خود اختصاص داده اما در عین حال هواداران این تیم نیز سریع‌تر از همه جای ورزشگاه، بلیت این قسمت را خریداری می‌کنند.

دیگر خبرها

  • داستان «غذا‌های پلاستیکی» در شبکه مستند
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با ۶۰ هزار تماشاگر
  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • بهترین صندلی در هواپیما برای مسافرانی که از پرواز می‌ترسند
  • تنها تصاویر باقی مانده از مارک تواین / رشد جمعیت جهان در گذر تاریخ / هند جنوبی از نمای نزدیک / فضای شخصی چیست و چه میزان است؟ / دفاتر باز، گزینه مبالغه شده / بنزین زدن سریع‌تر است یا شارژ برقی؟
  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد
  • ویژگی پالت پلاستیکی استاندارد چیست ؟
  • خودرو جنسیس GV80 2025 چه مشخصاتی دارد؟
  • زباله‌های پلاستیکی؛ معضل دیروز، امروز و فردای استان ایلام
  • نحوه ساخت کاردستی با بطری پلاستیکی و مواد دور ریختنی (فیلم)