Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@10:22:12 GMT

حمله رژیم صهیونیستی به مرزهای سوریه و لبنان

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۵۰۹۱

حمله رژیم صهیونیستی به مرزهای سوریه و لبنان

رسانه‌های داخلی لبنان صبح امروز (دوشنبه) اعلام کردند، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حملاتی را به جبهه مردمی فلسطین "فرماندهی کل" در قوسایا در مرزهای لبنان و سوریه انجام دادند.

رژیم صهیونیستی با سه حمله مرزهای لبنان و سوریه در شرق زحله را هدف گرفت و احتمالا این حملات پادگان جبهه مردمی فلسطین را هدف گرفته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به ادعای اسکای نیوز، جبهه مردمی - فرماندهی کل- یک گروه فلسطینی به رهبری احمد جبریل و مورد حمایت دمشق است.

این گروه بعد از این حملات تاکید کرد، این حملات به اهداف مورد نظر خود نرسید در حالی که برخی منابع از تعدادی زخمی در نتیجه این حملات خبر دادند.

اما مسؤولانی از این مقر فلسطینی که مورد حملات هوایی در لبنان قرار گرفته، گفتند، پهپادهایی از نوع "MK"  سه حمله انجام دادند که هیچ زخمی به جا نگذاشت اما تنها خسارت‌هایی مالی به بار آورد.

خبرنگار النشره لبنان در زحله نیز گفت: کمی بعد از ساعت یک بامداد صدای انفجارهای مهیب در سلسله رشته کوه‌های شرقی از سمت خاک سوریه شنیده شد که ناشی از حملات هواپیماهای اسرائیل به مواضع نظامی بود که سامانه‌های پدافندی و سامانه‌های پدافندی جبهه مردمی مستقر در شهرک قوسایا این پهپادهای اسرائیلی را رهگیری کردند.

رژیم صهیونیستی از شب یکشنبه تاکنون یعنی در کمتر از ۲۴ ساعت سه عملیات نظامی در سوریه، لبنان و عراق انجام داده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی درباره این حمله تنها اظهار کرد: ما درباره گزارش‌های خارجی اظهارنظری نمی‌کنیم.

پیش از این سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در پیامی شدید اللحن به رژیم صهیونیستی درباره حملات صبح روز یکشنبه به سوریه و لبنان هشدار داده بود.

نصرالله افزود: ارتش اسرائیل که در مرزها هستند منتظر پاسخ زودهنگام ما باشند و نیروهای حزب‌الله لبنان از مرزهای زمینی و دریایی و آسمان لبنان حفاظت خواهند کرد.  / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۵۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه

به دنبال حمله راکتی مقاومت فلسطین، آژیر خطر در سدیروت به صدا درآمد.

رادیو سراسری رژیم اشغالگر اذعان کرد که ۲ راکت از غزه به سمت سدیروت شلیک شده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد برای اولین بار در یک ماه گذشته، شهر اشدود با موشک های مقاومت فلسطین در غزه مورد حمله قرار گرفت.

این در حالی است که توپخانه رژیم صهیونیستی بیت حانون، جبالیا، اردوگاه نصیرات و سایر مناطق مرکزی نوار غزه را هدف حملات خود قرار داده است.

در همین راستا، وزارت بهداشت نوار غزه جدیدترین آمار شهدا ‌و مجروحان حملات ارتش رژیم صهیونیستی را منتشر و اعلام کرد که در جریان این حملات از هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲)، ۳۴ هزار و ۴۸۸ شهروند فلسطینی شهید شدند.

وزارت بهداشت نوار غزه روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی مرتکب ۳ مورد جنایت شد که در نتیجه آن، ۳۴ نفر شهید و ۶۸ نفر دیگر مجروح شدند.

این وزارتخانه افزود: با احتساب این شهدا، تعداد شهدای نوار غزه از هفتم اکتبر گذشته (۱۵ مهر ۱۴۰۳) تا کنون به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر و تعداد زخمی ها به ۷۷ هزار و ۶۴۳ نفر رسید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده اشغالگران درباره توافق یا حمله به رفح تصمیم‌ می‌گیرند
  • روز ۲۰۷ طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزه
  • حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه
  • آمار شهدای امروز حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ تن رسید
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت