Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@05:05:09 GMT

ایران قهرمان مسابقات بودو قهرمانی اورآسیا شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۵۲۷۶

ایران قهرمان مسابقات بودو قهرمانی اورآسیا شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های رزمی، در این مسابقات پس از تیم منتخب ایران تیم ملی بودوی افغانستان با کسب  یک مدال طلا، چهار نقره و دو برنز دوم و جمهوری ‌آذربایجان با یک مدال طلا، یک نقره و دو برنز سوم شد.

این مسابقات با حضور ۱۵۰ رزمی‌کار از کشورهای سوئد، پاکستان، افغانستان، ترکیه، جمهوری ‌آذربایجان، گرجستان، عراق، روسیه و ایران در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در رشته‌های فول‌کنتاکت، کیوان‌رولز و سلاح‌های نمایشی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشته ورزشی بودو یکی از سبک‌های هنرهای رزمی است که پیشتر زیر نظر فدراسیون ورزش‌های رزمی فعالیت داشت.

تیم منتخب ایران در قالب دو تیم منتخب «الف و ب» با هدایت فرشید کریمی و کمال علی‌خواه، از مربیان با سابقه و کاپیتانی حجت بی‌درفش، رزمی‌کار ملی‌پوش سلماسی در این دوره از رقابت‌ها حاضر بود.

شعار رشته ورزشی بودو «ایجاد صلح و آرامش» بوده و ورزشکاران این رشته اعتقاد دارند که «بهترین حمله همانا خوب دفاع کردن» است.

گروه رزمی بودو ایران به طور رسمی با مجوز رسمی وزارت ورزش و جوانان تشکیل شده و ریاست آن را امیر رسولی، رئیس هیات ورزش‌های رزمی استان آذربایجان‌غربی بر عهده دارد.

کد خبر 452829 برچسب‌ها ورزش رزمی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ورزش رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۵۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین قهرمانی ۲ دختر فوتبالیست قزوینی در جام فوتبال آسیای میانه، هندبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی و عنوان دومی تیرانداز قزوینی در مرحله نخست مسابقات آزاد کشوری از خبرهای امروز ورزش قزوین است.

در ادامه رقابت‌های فوتبال کافا، تیم ملی فوتبال دختران کشورمان که در ترکیب خود از «مریم دینی» و «پرنیا رحمانی» ۲ ملی پوش قزوینی بهره می‌برد، در دیدار پایانی جام کافا به مصاف قرقیزستان خواهد رفت.

مریم دینی در بازی‌های قبلی تیم ملی درخشش فوق‌العاده‌ای داشت و چندین گل را به ثمر رساند. «طاهره کشتیرانی» نایب رئیس فوتبال استان هم در این مسابقات مدیر فنی تیم ملی فوتبال دختران کشورمان است.

هندبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی

به گزارش ایسنا، کادر فنی تیم هندبال بانوان بزرگسال کشور «عطیه شهسواری» را به اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت کرد.

اردوی ملی‌پوشان از ۱۱ اردیبهشت به میزبانی سمنان پیگیری خواهد شد و تیم ملی هندبال برای مسابقات هندبال قهرمانی بانوان آسیا آماده خواهد شد.

عنوان دومی تیرانداز قزوینی در مرحله نخست مسابقات آزاد کشوری

«مجتبی خاکی» در این مسابقات پس از تیرانداز شیرازی سکوی نایب قهرمانی را تصاحب کرد. مرحله نخست مسابقات تیراندازی آزاد کشور به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد