Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از روند احداث پایگاه‌های عملیاتی در ارتفاعات کوسالان بازدید کرد. ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سروآباد، سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان صبح امروز از ارتفاعات کوسالان در این شهرستان سرکشی و بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان سپس از روند احداث پایگاه‌های عملیاتی در ارتفاعات کوسالان بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت کارها قرار گرفت.

فرمانده نیروی زمینی سپاه از «ارتفاعات شاهو کامیاران و کوسالان سروآباد» بازدید کرد+تصاویرفرمانده سپاه کردستان از مقرهای عملیاتی سپاه در روستای «گله» مریوان بازدید کردوقتی فرمانده سپاه کردستان به‌جای برخی از دولتمردان مشکلات مردم را پیگیری می‌کند

سردار رجبی در این بازدید در یک فضای صمیمی با مدافعان امنیت و آسایش مردم در این شهرستان گفت‌وگو و پای صحبت‌های آنان نشست.

انتهای پیام/ ت

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۵۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه یکی از کار‌های مهم در راه دین و انقلاب، مقوله استقامت است گفت: استقامت در عقیده، استقامت در راه حق ودر راه معنویت باید در زندگی انسان‌ها جاری و ساری باشد.
حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: تقویت ایمان، تقویت روح وقلب وتقویت عقل و پرهیز ازهوای نفسانی راه‌های مهم برای استقامت در عقیده است.
حجت الاسلام توکلی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس نیز از اجرای ۱۵۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در استان خبرداد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • الگوی عملیاتی تحقق شعار سال باید منجر به رشد تولید و خلق ثروت شود
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • لزوم ارایه برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت در کردستان
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان
  • گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان
  • بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان