Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@22:51:47 GMT

سیلو‌های همدان دولتی می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۵۶۳۲

سیلو‌های همدان دولتی می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،ظاهر پورمجاهد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: به تازگی وزیر اقتصاد و دارایی دستور توقف روند واگذاری سیلو به بخش خصوصی را صادر کرده که بسیار امیدوار کننده است.

پور مجاهد ادامه داد: وقتی این دستور از طرف وزیر صادر شده واحد‌های زیر مجموعه باید  روند واگذاری را متوقف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: سیلوی ۱۶ هزار تنی دولتی همدان در شهریور ۹۷ به مبلغ ۱۶۰ میلیارد ریال به بخش خصوصی واگذار شده که با اعتراض‌های گسترده مسئولان به ویژه نمایندگان مردم در خانه ملت مواجه شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان ادامه داد: شرکت غله و خدمات بازرگانی همدان نیز سال ۱۳۹۵ در پی اجرای قانون اصل ۴۴ به بخش خصوصی واگذار شده است.

انتهای پیام/ب

بازگرداندن سیلو‌های همدان به بخش دولتی 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار سیلوی گندم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۵۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند ۱۷۱ هکتار از اراضی ملی پردیس صادر شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین جنتی پیش از ظهر جمعه گفت: ۱۷۱ هکتار سند اراضی ملی پلاک ۲۱۷ فرعی از ۲۶ اصلی موسوم به «گل خندان» پردیس به نام دولت و به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن صادر شد.

وی گفت: طی دو سال اخیر تلاش‌های زیادی کردیم که برای این اراضی سند بگیریم و لازم به ذکر است که ارزش این اراضی بالغ بر ۸۵ هزار میلیارد ریال است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران اضافه کرد: یکی از وظایف وزارت راه و شهرسازی‌ها اخذ سند برای اراضی ملی است و این امر باعث می‌شود که راحت تر و با اهرم قانونی برای حفظ بیت المال به مبارزه با زمین خواران بپردازیم.

کد خبر 6089021

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید
  • بخش خصوصی ریلی توان توسعه ندارد
  • دولتی‌ها به جای رقابت، نظارت کنند
  • سند ۱۱۰ هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در سازمان‌های دولتی
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در ارگان‌های دولتی
  • سند ۱۷۱ هکتار از اراضی ملی پردیس صادر شد