Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@04:34:35 GMT

زمین خوردن تحریم با تلاش قطعه سازان صنعت خودرو کرج

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۶۳۱۳

زمین خوردن تحریم با تلاش قطعه سازان صنعت خودرو کرج

به گزارش ایرنا، در سومین روز از هفته گرامیداشت دولت کارخانه  قطعات خودرو در شهرک صنعتی بهارستان با حضور استاندار البرز، فرماندار  کرج و جمعی از مسئولان در شهرک صنعتی بهارستان افتتاح شد. 

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج  درحاشیه این مراسم اظهار داشت: این کارخانه با وجود تحریم های بین المللی و فشارهای اقتصادی ضمن بکارگیری متخصصان داخلی و ایجاد اشتغالزایی، زمینه تامین قطعات خودرو  و جلوگیری از هدررفت منابع ارزی را در داخل کشور فراهم آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غفور قاسم پور افزود:‌ بومی سازی قطعات خودرو مطابق با استانداردهای جهانی از نقاط برجسته این کارخانه تولیدی در حوزه صنعت خودرو است.

فرماندار کرج گفت: امسال در هفته دولت، هشت پروژه بخش خصوصی با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان در شهرستان کرج افتتاح و به بهره برداری می رسد که بسترساز ایجاد ۵۴۸ فرصت شغلی جدید خواهد بود.

این کارخانه  قطعات خودرو تولیدکننده کویل احتراقی با   تولید ۲ میلیون عدد در سال  بوده  که اشتغال مستقیم  برای ۸۵ نفر  ایجاد کرده است .

سرمایه گذاری ثابت این کارخانه  ۶۰۰ میلیارد ریال  و سرمایه در گردش آن سه هزارو ۳۷۹ میلیارد ریال است.

۸۰۲۹/ ۶۱۵۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه اقتصادی افتتاح طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۶۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • (ویدیو) آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • چالش تغییر تعرفه های گمرکی برای بازرگانان و فعالان اقتصادی
  • اکوسیستم جدید «چری» صنعت خودرو را متحول می‌کند؟
  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است
  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی
  • ساخت و بازسازی بیش از ۲۰۰ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین اهواز
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • ساخت و بازسازی ۲۵۶ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین در فروردین