Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@20:39:30 GMT

۳ شرور سابقه دار در دام پلیس

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۶۴۷۲

۳ شرور سابقه دار در دام پلیس

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان گلستان از شناسایی و دستگیری ۳ شرور سابقه دار که با ماموران انتظامی در شهرستان کردکوی درگیر شده بودند در کمتر از ۲ ساعت خبر داد. تاریخ انتشار: 11:56 - 04 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۴۵۱۶

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سردار "روح الامین قاسمی" گفت: سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو با ۳ سرنشین شب گذشته با ماموران انتظامی یکی از پاسگاه‌های شهرستان کردکوی که در حال گشت زنی بودند درگیر شده و پس از فحاشی و توهین به آنان و تیراندازی با سلاح شکاری سریعا از محل گریختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به مجروح شدن یکی از ماموران از ناحیه صورت و انتقال وی به مراکز درمانی، اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری ضاربان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سردار قاسمی خاطرنشان کرد: پس از یک سری تحقیقات میدانی و اطلاعاتی گسترده و بررسی‌های پلیسی، سرانجام کمتر از ۲ ساعت هر ۳ متهم شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح شکاری و چند قبضه سلاح سرد از مخفیگاه متهمان، تصریح کرد: ضاربان که از اراذل و اوباش معروف کردکوی با سوابق متعدد شرارت و مزاحمت برای شهروندان هستند، هدف از عمل مجرمانه خود را عرض اندام و خودنمایی در مقابل پلیس اعلام کرده اند.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، گفت: پلیس در مقابل مخلان امنیت جامعه با اقتدار ایستادگی کرده و برابر قانون با اینگونه افراد برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سابقه دار شرور پلیس گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۶۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۰ تن گندم غیرقابل استفاده در حمیدیه

فرمانده انتظامی حمیدیه از دستگیری عاملان نگهداری و فروش ۴۰ تُن گندم غیر قابل استفاده انسان در این شهرستان، خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ مالک حزبایی اظهار کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اقدامات اطلاعاتی، تعدادی افراد سودجو و فرصت‌طلب که قصد فروش گندم غیرقابل استفاده به صورت متقلبانه در مراکز و سیلوهای خرید گندم داشتند را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی، انبار محل دپوی گندم‌ها را شناسایی کردند و با هماهنگی مرجع قضایی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی حمیدیه تصریح کرد: در بازرسی از این محل 40 تُن گندم غیر قابل استفاده کشف و یک دستگاه کامیون توقیف شد.

حزبائی با اشاره به مهر و موم  این انبار بیان کرد: در این ارتباط پنج نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی داده شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • کشف ۴۰ تن گندم غیرقابل استفاده در حمیدیه
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد