Web Analytics Made Easy - Statcounter

به منظور گمراه کردن افکار عمومی که حامیان تروریسم در سوریه در طول جنگ تروریستی علیه این کشور از آن استفاده کرده‌اند و با وجود همه ناکامی‌های رژیم صهیونیستی به دلیل اینکه موشک‌های این رژیم توسط نیروهای هوایی ارتش سوریه رهگیری شد، رسانه‌های اسرائیل تلاش می‌کنند بر این ناکامی از طریق انتشار فیلم‌های ساختگی یا قدیمی سرپوش گذاشته و مدعی شوند، موشک‌های مذکور به هدف اصابت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری سانا، شمعون آران، رونامه‌نگار صهیونیستی یک فیلم ویدئویی پیرامون حملات یکشنبه این رژیم به اطراف دمشق منتشر کرد و رسانه‌های اسرائیل هم آن را پخش کردند. در این فیلم نشان می‌دهد که حملات اخیر رژیم صهیونیستی به اهداف مورد نظر برخورد کرده است. این در حالی است که این فیلم به حملات سابق رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۱۸ برمی‌گردد و گواهی بر تلاش رسانه‌های این رژیم برای سرپوش نهادن بر ناکامی موشک‌های رژیم در برخورد به اهدافشان است که توسط نیروهای هوایی سوریه رهگیری شدند.

نیروهای هوایی سوریه روز یکشنبه با حملات خصمانه که از فراز جولان به اطراف دمشق انجام شد، مقابله کرده و اکثر موشک‌های رژیم صهیونیستی را پیش از برخورد به اهداف خود رهگیری کردند.

شبکه‌هایی که در تبلیغ حملات اسرائیل نقش دارند، به محض انتشار فیلم ویدئویی در صفحه شخصی آران، به منظور گمراهی و تحریف حقایق موجود درباره جنگ تروریستی در سوریه و تلاش برای توجیه حملات رژیم صهیونیستی، فیلم مذکور را پخش کردند.

گمراه سازی رسانه‌ای علیه سوریه مساله جدیدی نیست، شبکه‌هایی که از سوی کشورهای شرکت کننده در جنگ سوریه در طوی هشت سال جنگ تامین مالی شده‌اند، در راستای حمایت از تروریست‌ها با عناوین مختلف بر این گمراهی رسانه‌ای تکیه دارند. اما این تلاش‌های رسانه‌ای در برابر ایستادگی ارتش و ملت سوریه ناکام مانده است.

همزمان با پیروزی‌هایی که ارتش سوریه در این جنگ علیه گروه‌های تروریستی رقم زده است، نیروی هوایی سوریه طی سال‌های اخیر با حملات هوایی و موشکی آمریکا و رژیم صهیونیستی به پایگاه‌ها در مناطق مختلف سوریه مقابله کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حملات اسرائیل به سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۶۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله اسرائیل به جنوب سوریه

اسرائیل به  جنوب سوریه حمله کرد.

«دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب تأیید کرد که این رژیم جنوب سوریه را با موشک هدف قرار داده است.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه‌های صهیونیستی، هاگاری افزود: اسرائیل در پاسخ به حمله سوریه، مناطقی در حومه دمشق و قنیطره را هدف قرار داده است.

وی ادامه داد : اسراییل موشک‌هایی را که از سمت سوریه به سمت جولان شلیک شده بود، رهگیری و منهدم کرد.

شبکه العربیه نیز بدون ارائه سند و مدرکی مدعی شد: اسرائیل با انجام حمله ای هوایی یک پایگاه حزب الله لبنان را در جنوب غربی فرودگاه دمشق بمباران کرده است.

خبرگزاری رویترز نیز به نقل از یک مقام امنیتی رژیم صهیونیستی مدعی شد که حمله اسرائیل به یک ساختمان امنیتی در اطراف دمشق آسیب زده است.

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه نیز به نقل از خبرنگار خود در دمشق از رهگیری حمله موشکی اسرائیل توسط پدافند هوایی سوریه خبر داد.

دیگر خبرها

  • 8 زخمی در حمله جدید اسرائیل به سوریه
  • حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق هشت زخمی برجای گذاشت
  • نماینده کارگران: وزیر کار به دنبال کنار گذاشتن تشکل‌های کارگری است
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • حمله اسرائیل به جنوب سوریه
  • حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق
  • حمله جدید رژیم صهیونیستی به سوریه/ مناطقی در دمشق و قنیطره هدف گرفته شدند + فیلم
  • حمله هوایی و توپخانه‌ رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»
  • شبکه آمریکایی‌: بایدن به دنبال اعطای پناهندگی به برخی از آوارگان فلسطینی است