Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، در پی انتشار یادداشتی  درباره ممنوعیت ورود گوشی‌های همراه به مراکز ترخیص خودرو، پلیس راهور توضیحاتی به خبرآنلاین ارائه کرد.

بر اساس این توضیحات ستادهای ترخیص در مناطق مختلف تهران پیش بینی شده و تنها خودروهایی که در بزرگراه‌ها توقیف می‌شوند به صورت تمرکزی به خیابان زنجان فرستاده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچین در پی بازدید سرزده رئیس پلیس راهور از مرکز ترخیص خودرو در مورد لزوم تغییر فرآیند توقیف و ترخیص و لزوم الکترونیکی شدن کل فرآیند توضیحات و بررسی‌هایی صورت گرفته است.
 و در آخر اینکه تغییر قانون ممنوعیت گوشی در مراکز انتظامی از اختیارات راهور خارج است.

۴۷۴۷
 

کد خبر 1293327

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پلیس راهور رانندگی دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا محمدجواد ظریف باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس بازیگران سینما و تلویزیون ایران فرانسه داریوش اسدزاده ایران و آمریکا سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۷۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان زاوه گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی محور دولت آباد به باخرز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار دام، مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.   سرهنگ اکبر محمدزاده افزود: مأموران انتظامی در بررسی مدارک راننده و در بازرسی از این کامیون، ۱۲۰ رأس گوسفند قاچاق فاقد هر گونه مجوز حمل را کشف کردند.   وی با بیان اینکه ارزش احشام کشف شده بنا بر نظر کارشناسان حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: مأموران یک متهم را پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • ممنوعیت استفاده از آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی
  • استفاده از گوشی آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی ممنوع شد
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی
  • کشف ۲۵۶ کیسه آرد خارج از شبکه در نهاوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • توضیحات پلیس درباره طرح نور/ ۹۰ درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403