Web Analytics Made Easy - Statcounter

 روز دوشنبه، در حالی که جدیدترین دور تشدید تنش‌های تجاری بین چین و آمریکا، اعتماد به نفس اقتصاد جهانی را به لرزه درآورده است، کشتی سهام آسیایی غرق شد و سرمایه‌گذاران به اوراق قرضه و طلا، پناه آوردند.  

اخبار اقتصادی- انتظار می‌رود سهام سایر نقاط جهان هم روند سقوط سهام آسیایی را دنبال کنند. شاخص ای‌مینی اس‌اندپی۵۰۰، تا به اینجای امروز ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷ درصد افت کرده است. شاخص سهام یورواستاکس۵۰ اروپا هم در ساعات کار بازارهای آسیایی ۱.۱ درصد سقوط کرده است.  

سود اوراق ۱۰ ساله آمریکا به پایین‌ترین سطح خود از اواسط ۲۰۱۶ تا کنون رسید، در حالی که قیمت جهانی طلا تا بالاترین سطح خود از آوریل ۲۰۱۳ بالا رفت.  

روز جمعه، تنها چند ساعت پس از این که چین در تلافی تعرفه‌های قبلی، تعرفه واردات ۷۵ میلیارد دلار از کالاهای آمریکایی را ۵ تا ۱۰ درصد افزایش داد، رییس‌جمهور ترامپ هم تعرفه واردات ۵۵۰ میلیارد دلار از کالاهای چینی را ۵ درصد بالا برد.  

گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی در حالی ۲.۰ درصد سقوط کرد که شاخص نیکی ژاپن ۲.۱۳ درصد از ارزش خود را از دست داد.  

در بازار چین شاخص کامپوزیت شانگهای ۱.۲۷ درصد سقوط کرد، در حالی که شاخص هانگ‌سنگ در هنگ‌کنگ، با سقوط سنگین ۲.۹۸ درصدی روبرو شد.  

ای‌اس‌اکس استرالیا ۱.۵۳ درصد و کوسپی کره‌جنوبی ۱.۵۷ درصد از ارزش خود را از دست دادند. 

در بازار ارز، با هجوم سرمایه‌گذاران به سوی سرمایه‌های امن نظیر ین ژاپن، نرخ برابری دلار با یوآن تا ۱۰۴.۴۷ پایین آمد. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آمریکا و چین جنگ تجاری سهام آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۷۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی محمد محشری در وزن ۷۵ کیلوگرم گورپاد هندی را ۲ بار ناک دان کرد و در هر سه راند به پیروزی رسید تا ضمن صعود به نیمه نهایی برنزش را قطعی کند.

رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید بوکس آسیا، به میزبانی قزاقستان در حال برگزاری است و تاکنون ایرانی‌ها کسب ۲ مدال برنز را قطعی کرده‌اند.

این نخستین مدال بوکس آسیایی آذربایجان‌شرقی است که محشری آن را بر گردن خواهد آویخت.

بوکسور مراغه‌ای در نیمه‌نهایی این رقابت‌ها، به مصاف "جواهر اوماتالیف‌" ازبکستانی و دارنده مدال طلای جهان و آسیا خواهد رفت.

 

دیگر خبرها

  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • دومین روز اجلاس مجمع گفتگوی همکاری‌های آسیایی + فیلم
  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • رونالدو نازاریو: هر دو باشگاهم را می فروشم!
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند