Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت خارجه در شرایطی نسبت به فجایع روی داده در حوادث کشمیر هیچ موضعی نمی‌گیرد که این حوادث در سکوتی خبری در حال رخ دادن است. ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(دوشنبه، 4 شهریور) پارلمان، در تذکری شفاهی، خطاب به دستگاه دیپلماسی کشور، گفت: وزارت خارجه در شرایطی نسبت به فجایع روی داده در حوادث کشمیر هیچ موضعی نمی‌گیرد که این حوادث در سکوتی خبری در حال رخ دادن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اذعان رسانه آمریکایی به نقض حقوق بشر در کشمیر +فیلمبحران کشمیر گریبان دهلی‌نو را هم گرفت؛ اقتصاد هند به بدترین وضع در 70 سال اخیر رسیدیادداشت| بررسی ابعاد بی‌توجهی سران امارات به وضعیت وخیم مسلمانان کشمیری و اهدای نشان ملی به نخست وزیر هند

وی افزود: با وجود تأکیدات مقام معظم رهبری، اما هیچ خبری در این ارتباط از وزارت امور خارجه به گوش نمی‌رسد و این وزارتخانه در این حوزه فعالانه ورود نکرده است؛ وظیفه ما است که طبق قانون نسبت به این حوادث واکنش داشته باشیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان درباره وضعیت نابه‌سامان شیخ زکزاکی نیز به وزارت خارجه تذکر داد و خاطرنشان کرد: ایشان یک امام جماعت ساده در نیجریه نیستند که برخی از عزیزان چنین تعبیری را به کار می‌برند، بلکه او رهبر مسلمانان نیجریه بوده و ممکن است هر آن، اتفاق خطرناکی برای او روی دهد، لذا باید نسبت به این مسئله نیز فعالانه عمل کرد.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT11 واژه های کاربردی مرتبط کشمیر نصرالله پژمان‌فر نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشمیر نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم کشمیر نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۷۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر خارجه آمریکا به عربستان | گفت و گوی مهم برای آتش بس در غزه

به گزارش همشهری انلاین وزارت امور خارجه آمریکا شنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد آنتونی بلینکن دوشنبه و سه شنبه آینده به عربستان سفر خواهد کرد تا در مورد تلاش های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه با مقامات سعودی گفت‌وگو کند.

در ادامه بیانیه آمده است: وزیر خارجه آمریکا در سفر خود به عربستان بر اهمیت جلوگیری از گسترش درگیری و تلاش برای دستیابی به صلح و امنیت در منطقه تأکید خواهد کرد.

وزارت خارجه آمریکا در ادامه اعلام کرد بلینکن در سفر خود به عربستان سعودی در نشست وزیران شورای همکاری خلیج فارس با هدف تقویت هماهنگی امنیت منطقه ای شرکت خواهد کرد.

کد خبر 847622 برچسب‌ها خبر ویژه ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • ۵ واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا ناقض حقوق بشر شناخته شدند
  • آمریکا ۵ واحد ارتش صهیونیستی را ناقض حقوق بشر دانست
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • سفر معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه به ریاض
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به عربستان | گفت و گوی مهم برای آتش بس در غزه
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • موضع‌گیری وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • موضع‌گیری جدید وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • جذب نخبگان در ۳۳ دستگاه اجرایی در دستور کار بنیاد ملی نخبگان
  • سفر اردوغان به آمریکا به تعویق افتاد