Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و ششمین کنفرانس شیمی تجزیه‌ایران با حضور چهره‌های برجسته ملی و بین‌المللی این رشته از امروزبه میزبانی دانشگاه سمنان آغاز به کارکرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازسمنان، «علیرضا اصغری» در آئین افتتاحیه این همایش از ارسال ۳۷۱ عنوان مقاله به دبیرخانه این همایش خبردادوگفت: پس از داوری، ۳۰۵ عنوان مقاله برای ارائه در این همایش پذیرفته‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر همایش علمی شیمی کشور تصریح کرد: ۳۰ عنوان مقاله به‌صورت سخنرانی و ۲۷۵ عنوان مقاله به‌صورت پوستر در این همایش ارائه می‌شوند.

 

وی تبادل اطلاعات، تجربیات و برقراری ارتباطات بیشتر بین پژوهشگران و محققان شیمی تجزیه کشور در کنار ارائه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی در این رشته علمی را از اهداف همایش ملی شیمی تجزیه‌ایران عنوان کرد.

 

اصغری گفت : به همین منظور سخنرانی های کلیدی توسط اساتید برجسته داخلی و خارجی و نیز برگزاری کارگاه های آموزشی مختلف در نظر گرفته  شده است.

 

دبیر بیست و ششمین کنفرانس شیمی تجزیه ایران تصریح کرد : پرفسور مصطفی سویلاک از کشور ترکیه یکی از سخنرانان بیست و ششمین همایش شیمی تجزیه ایران دردانشگاه سمنان است.

 

اصغری بابیان اینکه این همایش برای بیست و ششمین بار در سطح کشور به میزبانی سمنان برگزار می‌شود، تأکید کرد: اختتامیه این همایش بعدازظهر روز پنجم شهریورماه ۹۸ به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار خواهد شد.

 

«سیف‌الله سعدالدین» نیز در این مراسم ضمن بیان اینکه ۲۷۷ رشته دانشگاهی در این دانشگاه تدریس می‌شود، گفت: ۳۰ هزار و ۲۵۸ نفر از دانشگاه سمنان در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری فارغ‌التحصیل شده‌اند.

 

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان گفت: ۱۸ مجله علمی در دانشگاه سمنان چاپ می‌شود که از این تعداد هشت مجله انگلیسی، ۹ مجله فارسی و یک مجله عربی است.

 

وی بابیان اینکه دانشگاه سمنان ۳۷۷ عضو هیئت‌علمی دارد که از این تعداد ۲۱ نفر با مرتبه استادی، ۸۸ نفر با مرتبه دانشیاری و ۲۶۸ نفر با مرتبه استادیاری و مربی مشغول به فعالیت هستند، ابراز کرد: بر اساس رتبه‌بندی لایدن دانشگاه در سال ۹۸ توانست رتبه ۲۵ را در بین دانشگاه‌های سراسر کشور به دست آورد.

 

تجلیل از طیبه مدرکیان از طرف انجمن شیمی ایران به‌عنوان شیمیدان برجسته کشور در بخش شیمی تجزیه در سال ۹۸ تقدیر به عمل آمد.

 

بیست و ششمین کنفرانس شیمی تجزیه‌ایران با حضور ۴۵۰ شرکت‌کننده و مسئولان استانی و شهرستانی، علاقه‌مندان به علم شیمی، محققان، دانشجویان، پیشکسوتان و پژوهشگران از سراسر ایران اسلامی در هفت محور به میزبانی دانشگاه سمنان آغاز به کارکرد.

 

طیف‌سنجی تجزیه‌ای، کمومتریکس، نانو شیمی، شیمی تجزیه و صنعت و شیمی تجزیه و محیط‌زیست، الکتروشیمی تجزیه‌ای، کروماتوگرافی و روش‌های جداسازی از محورهای این همایش هستند.

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دولت روز جهانی مسجد روزنامه شیراز عید غدیر مساجد اردبیل مراسم عمامه گذاری کانون های فرهنگی هنری مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۷۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه «اکسپو۲۰۲۴»

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی ظهر دوشنبه ضمن بازدید از ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران در تهران که برای روز سوم در نمایشگاه بین المللی تهران برپا است، با همراهی علیرضا فخاری، استاندار تهران و تیم اقتصادی از این رویداد اقتصادی بازدید کرد.

بر اساس این گزارش وحیدی با حضور در غرفه استان تهران مستقر در سالن ۴۱ این نمایشگاه توانمندی های این استان را مورد بررسی قرار داد.

گفتنی است که در این بازدید که با حضور محمد علیمهری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، برگزار شد نقاط ضعف و قوت، فرصت ها و چالش های پایتخت در حوزه اقتصادی را برای وزیر کشور بازگو کرد.

لازم به ذکر است که نمایشگاه «ایران اکسپو ۲۰۲۴» بزرگترین و مهم‌ترین رویداد تجاری در جهت ارتباط با بازارهای بین‌المللی در کشور ایران است که با پشتوانه سازمان توسعه تجارت جمهوری اسلامی ایران ششمین دوره آن از تاریخ هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز و ای رویداد تا ۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6092286

دیگر خبرها

  • همایش علمی تاریخ، فرهنگ و جغرافیای خلیج فارس برگزار شد
  • برگزاری کنفرانس فیزیک بنیادی ایران به میزبانی قم
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه «اکسپو۲۰۲۴»
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد
  • جهش در اقتصاد کشور نیازمند نوآوری و فناوری‌های جدید است
  • میزان جوایز ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • اعلام جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد