Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-26@14:48:46 GMT

یک بازیکن جدید به ترکیب اصلی استقلال نزدیک شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۸۲۷۴

یک بازیکن جدید به ترکیب اصلی استقلال نزدیک شد

به گزارش وانانیوز، 

 تیم فوتبال استقلال آغاز خوبی در رقابتهای لیگ برتر نداشت و کارش را با شکست در تبریز آغاز کرد. آبی پوشان در هفته دوم میزبان فولاد هستند و باید از این دیدار خانگی دست پر خارج شوند.

استراماچونی سرمربی ایتالیایی آبی پوشان که پس از بازی هم کنفرانسی جنجالی را پشت سر گذاشت، تغییراتی را در ترکیب تیمش نسبت به بازی اول انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از تغییرات اجتناب ناپذیر استقلال در این بازی، استفاده از یک مدافع میانی به جای محمد دانشگر است. دانشگر که در دقایق تلف شده دیدار با ماشین سازی از داور کارت قرمز گرفت، در این بازی محروم است و قطعا بازیکن دیگری جانشین او خواهد شد.

بعید است این تغییر اجباری تنها تغییر در ترکیب استقلال باشد و امکان این که بازیکنان دیگری نسبت به بازی نخست در ترکیب ثابت قرار بگیرند وجود دارد.

یکی از محتمل ترین تغییرات، استفاده از مسعود ریگی در خط میانی است. ریگی که فصل گذشته در تیم پدیده بازی می‌کرد، یکی از اولین خریدهای آبی پوشان بود که از اولین روز در تمرینات آبی پوشان حضور داشت و گفته می‌شود از بازیکنان آماده این تیم است.

تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته دوم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۹ پنجشنبه ۷ شهریور در ورزشگاه آزادی میزبان تیم فوتبال فولاد است. 

 

منبع: وانا

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۸۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جدا از اینکه رضا عنایتی در تصمیمی جالب مقابل مس رفسنجان در جام حذفی تعداد زیادی از بازیکنان جوان و گمنام را در ترکیب اصلی قرار داد، حضور یک بازیکن در ترکیب این تیم قابل توجه بود.

علی اصغر صادقی‌نسب بازیکن رفسنجان که در چند سال گذشته عضو مس بود و نیم فصل به جمع خودروسازان پیوست، امروز در شهر خودش فیکس شد. صادقی‌نسب که در بازی قبلی دوتیم در لیگ برتر به صورت تعویضی شانس حضور مقابل تیم سابق خودش را به دست آورده بود، امروز از سوی سرمربی پیکان غافلگیر شد و در ترکیب اصلی قرار گرفت.

این هافبک 23 ساله که در تیم امید هم شاگرد رضا عنایتی بود، در مرکز  میدان عملکرد خوبی در ترکیب خودروسازان داشت و توانست انتظارات را برآورده کند. جالب اینکه او در حالی مقابل مس به میدان رفت که همچون بازی قبلی خانواده‌اش در استادیوم بودند و نظاره‌گر بازی این بازیکن رفسنجانی شدند.

دیگر خبرها

  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها