Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@04:06:23 GMT

۱۱ پروژه برق رسانی در آبادان به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۹۱۲۱

۱۱ پروژه برق رسانی در آبادان به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر برق ناحیه جنوب ظهر امروز دوشنبه در آئین بهره برداری از این پروژه ها گفت: این پروژه ها در راستای توسعه و اصلاح شبکه، تعویض پایه های برق و ساماندهی شبکه توزیع برق به انجام و بهره برداری رسیده است.

اکبر ناصری با اشاره به اجرا و اتمام این پروژه ها با استفاده از منابع داخلی افزود: در راستای اجرای پروژه های مذکور ۸ هزار و ۴۱۰ متر شبکه فشار متوسط ۱۷ هزار و ۳۶۴ متر شبکه فشار ضعیف، ۴۲ دستگاه ترانس برق و یک هزار و ۹۰۴ دستگاه چراغ روشنایی کار و نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: توسعه شبکه برق رسانی در فلکه الفی، تامین برق شهری و پست انوری، توسعه روشنایی نقاط مختلف شهری، کاهش تلفات برق در دهکده بریم، نیرورسانی به دستگاه های پمپاژ طرح آبیاری، روشنایی اتوبان آبادان – اهواز، روشنایی گیت جاده آبادان – ماهشهر، اصلاح روشنایی ساختمان پلیس راه و نیرو رسانی حد فاصل هتل کاروانسرا تا میدان مهرنوش، فاز ۲ اصلاح شبکه سده و جمشید آباد و اصلاح شبکه نیرورسانی در جاده خسرو آباد پروژه هایی هستند که امروز افتتاح و بهره برداری از آنان آغاز شد.

مدیر برق ناحیه جنوب تصریح کرد: برای اجرا و اتمام این ۱۱ پروژه مبلغ ۸۱ میلیارد و ۹۱۷ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

اکبری در تشریح پروژه کاهش تلفات و ساماندهی شبکه برق منطقه دهکده بریم یادآور شد: در این پروژه اقداماتی همچون توسعه، اصلاح شکه فشار متوسط به حجم هزار و ۴۵۷ متر، اصلاح شبکه فشار ضعیف با کابل خودنگهدارنده به حجم ۱۱ هزار و ۴۵۸ متر، ۱۷ دستگاه پست هوایی با ظرفیت پنج هزار و ۵۱۵ کیلووات و نصب ۳۰۰ دستگاه روشنایی با هزینه کرد ۳۴ میلیارد و ۱۳ میلیون ریال به انجام رسید.

به گفته وی با اجرای این پروژه از این پس اهالی منطقه دهکده بریم  مشکلی به لحاظ افت و یا قطعی مکرر برق نخواهند داشت و تابستان های راحتی را سپری می کنند.

کد خبر 4702576

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته دولت آبادان برق رسانی هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی استانداری سمنان کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۹۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان

 حبیب غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با راه‌اندازی دستگاه جدید رادیولوژی در این مرکز و با توجه به حجم مراجعات روزانه به اورژانس بیمارستان و بیماران بستری، سرعت خدمت رسانی به مراجعین افزایش می‌یابد.

 غزنوی ادامه داد: ارزش تقریبی این دستگاه رادیولوژی پیشرفته که از بهترین برندهای اروپایی است بیش از 45 میلیارد ریال است

 رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان نیز گفت: گرفتن رادیو گرافی های دیجیتالی، کیفیت بالای تصاویر، دریافت دوز پایین اشعه توسط بیماران، امکان مشاهده گرافی تهیه شده توسط پزشک معالج در سراسر کشور از طریق اینترنت، حذف فیلم و داروی ظهور و در نتیجه کاهش هزینه  از مزایای این دستگاه است

 فریبا کوشا گفت: این پروژه بهمراه بهسازی ،زیباسازی و استاندارد سازی فضای فیزیکی مجموعه صورت گرفت و کلیه تست های دزیمتری با استانداردهای روز دنیا انجام شد.

وی ادامه داد: بیمارستان خاتم الانبیا (ص) تنها بیمارستان استان است که مجهز به دو دستگاه رادیولوژی است

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴